چری تیگو 5 لاکچری در اصفهان

تیگو 5 لاکچری در اصفهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. به طور کلی پس از اینکه شرکت چری تیگو 5 را وارد بازار نمود، حدود یک سال بعد یعنی در زمستان سال 1395 تیگو 5 توسط مدیران خودرو وارد ایران شد. از نظر ظاهری تیگو پنج لاکچری با تیگو 5 معمولی دارای تفاوت هایی بود. به این صورت که ما می ‌توانیم بگوییم فیس آن به صورت لیفت شده در آمده بود. همچنین در قسمت ظاهری آن تغییراتی وجود داشت. از جمله این تغییر ها می توان به تغییر در گرافیک چراغ های جلو و همچنین طراحی سپر دیده می شد. درب صندوق عقب نیز دارای تغییراتی بود که می توان عمده ترین تفاوت را در آن بخش سراغ نمود.

آپشن های چری تیگو 5 لاکچری

از نظر آپشن ها و تجهیزات نیز باید گفت که تیگو 5 لاکچری دارای آینه های تاشو برقی و دوربین دینامیک دنده عقب بود. به طور کلی دوربین دینامیک دنده عقب برای نمایش خطوط کمکی در زمان پارک کردن و حرکت فرمان به کار برده می شود. در سال 1397 تغییراتی را در تیگو 5 مشاهده نموده ایم که این تغییرات چندان فاحش نبودند. بلکه کمی مانیتور آن بزرگ تر شده بود. قابلیت های سنسور باران و سنسور جلو نیز به آن اضافه شده بود. به طور کلی این تغییر ها می توانستند باعث شوند که ما دو تایپ مختلف لاکچری و اکسلنت را داشته باشیم.

ورود تیگو هفت به بازار

 بعد از آن تیگو 7 وارد بازار گردید که از نظر آپشن دارای تفاوت های زیادی با تیگو5 بود. اگر بخواهیم سال ورود تیگو 5 را به بازار ایران بررسی کنیم، باید بگوییم که از سال 1395 تا 1400 ورود این نوع خودرو ها توسط مدیران خودرو صورت گرفته است. همانطور که از نام تیگو پنج لاکچری مشخص است، این خودرو دارای ظاهری لاکچری تری بوده و نسبت به دو تایپ مختلف دیگر زیباتر می باشد. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم از نظر آپشن های کوچک نیز تفاوت ‌هایی در نوع لاکچری وجود دارد.

قیمت تیگو 5 لاکچری در اصفهان

یکی از مهم ترین مسائلی که افراد در زمان خرید تیگو 5 لاکچری در اصفهان به آن اهمیت می دهند، قیمت خودرو تیگو 5 لاکچری می باشد. هر فردی در زمان خرید یک محصول تمایل دارد که آن محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری نماید. در رابطه با ماشین ها مسلما نوسانات قیمت بسیار فاحش تر از سایر محصولات دیگر می باشد. برای مثال شما وقتی که می خواهید یک ماشین را خریداری نمایید، اختلاف قیمت ها در حد میلیون می باشد. به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم که برای خرید تیگو 5 به مجموعه خودرویی هشت مراجعه نموده، تا بهترین قیمت ها را به شما ارائه دهند.

 قیمت خودرو تیگو 5 لاکچری در اصفهان به علت وارداتی بودن آن کاملا متغیر می باشد. لذا این قیمت رابطه ی مستقیمی با افزایش و کاهش قیمت دلار دارد. مسلما قیمت تیگو 5 لاکچری صفر نسبت به قیمت تیگو 5 لاکچری کارکرده بیشتر خواهد بود. با این حال ما به شما توصیه می کنیم که برای خرید چری تیگو 5 لاکچری حتماً از یک مرکز معتبر کمک بگیرید تا بعد از خرید، دچار پشیمانی و نارضایتی نشوید.

بررسی مشخصات تیگو 5 لاکچری در اصفهان

چند در رابطه با مشخصات تیگو 5 لاکچری داده شد. در واقع تفاوت تیگو پنج لاکچری را با تیگو 5 معمولی بررسی کردیم. برای درک بیشتر این موضوع عکس تیگو 5 لاکچری و عکس تیگو 5 معمولی در این مقاله درج شده است، تا شما بتوانید تفاوت آن ها را تشخیص داده و با دید بازتری به خرید این محصول بپردازید.

حال می خواهیم مشخصات تیگو 5 لاکچری در اصفهان را بیان نماییم. قبل از آن بایستی بگوییم که این خودرو می ‌تواند دارای نوع پیشرانه خطی باشد. همچنین حجم پیشرانه آن 1971 سی سی است. چهار سیلندر و 16 عدد سوپاپ دارد. حداکثر توان آن 139 اسب بخار و دارای حدود 6000 دور در دقیقه می باشد گشتاور آن می ‌تواند معادل ۱۸۲ نیوتن بر متر باشد و زمان صفر تا صد آن 13 ثانیه است.

شما می ‌توانید با استفاده از تیگو 5 لاکچری در اصفهان تا سرعت 165 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید. برای افرادی که تمایل زیادی به سرعت های بالا دارند، این ماشین می تواند یک ماشین هیجان انگیز باشد. معمولاً برای رانش این خودرو از دو سوخت گازوئیل و بنزین استفاده می شود. لذا باید گفت که نوع سوخت آن ترکیبی بوده و باک بنزین آن حدود 55 لیتر ظرفیت دارد. ظرفیت بالای باک این خودرو می تواند برای مسافرت رفتن بسیار آپشن فوق‌ العاده‌ای باشد. جعبه‌ دنده آن نیز خودکار بوده و شما می توانید به راحتی این خودرو را کاربری نمایید.

خرید تیگو 5 لاکچری در اصفهان

در زمان خرید خودرو تیگو مثل تیگو 5 ie یا تیگو 5 لاکچری مسائل مهمی که وجود دارد، قیمت آن، کیفیت آن و مرکز خریدی است که شما به آن مراجعه می نمایید. همچنین مدارک لازم برای خرید تیگو پنج لاکچری می ‌تواند ابهامات زیادی را برای مشتریان به وجود بیاورد. به طور کلی خرید تیگو پنج لاکچری کارکرده نسبت به صفر آن دارای حساسیت بالاتری است. لذا افراد تمایل دارند از مرکز خریدی، خرید خود را انجام دهند که بهترین، با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین خودرو را به آن ها ارائه دهد.

همواره ما به شما این پیشنهاد را داریم که اگر به دنبال تاپ ترین فروشگاه برای خرید تیگو 5 لاکچری در اصفهان هستید، حتما به مجموعه خودرویی هشت مراجعه نمایید. همچنین برای اطلاع یافتن از مدارک مورد نیاز جهت خرید تیگو پنج لاکچری می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و سوالات خود را بپرسید.