شماره تماس

03191092088

مجله خودرو

چری تیگو ۵

< خودروی چری تیگو ۵ (TIGGO 5) اولین خودرویی بود که با برند چری وارد ایران شد؛ تا پیش از آن محصولات کمپانی چری با برند ام وی ام (MVM) در بازار ایران عرضه می‌شدند. عنوان تیگو (TIGGO) در کمپانی چری، مخصوص خودروهای کراس‌اور این برند محبوب چینی می‌باشد؛ که خودروی چری تیگو ۵ (TIGGO 5) یک شاسی بلند خاص و منحصر به فرد از سری محصولات لوکس این کمپانی است که از آذر ماه ۱۳۹۴ خورشیدی توسط کمپانی مدیران خودرو در ایران مونتاژ شده و به بازار کشورمان عرضه می‌شود. خودروی TIGGO 5 با دو چهره در بازار ایران تاکنون عرضه شده است که شامل نسخه‌های قبل و بعد از فیس لیفت می‌باشد. خودروی چری تیگو ۵ یک محصول خانوادگی است که فضای کافی و مناسبی را برای سرنشینان خود فراهم کرده است.

گالری چری تیگو ۵

طراحی خارجی تیگو ۸ پرو e پلاس

جلو پنجره مشبکی

طراحی جلوپنجره خودروی تیگو 5 به شکل مشبک با الهام گرفتن از آناتومی ماهی با مفهوم “عنصر آب” ترکیب شده و سختی متصل با نرمی را در دید بیننده ایجاد می‌کند.

چراغ جلو دودی

از ویژگی‌های چراغ جلو خودرو تیگو 5 می‌توان به نور شفاف و متمرکز آنها اشاره کرد که با روشنایی مناسب و کافی که فراهم کرده موجب شده است امکان رانندگی با شرایط مختلف جاده به راحتی فراهم شود.

رکاب با چراغ LED

هنگام باز کردن درب خودروی تیگو 5، اولین چیزی که می بینید چراغ LEDآبی رنگ با عنوان “CHERY” بر روی رکاب خودرو است. یک طراحی کاربردی برای جلوگیری از خراشیدن که در عین حال تصویری بسیار جذاب و زیبا را برای مخاطب ایجاد می‌کند.

مشخصات فنی

چری تیگو ۵ از سال ۱۳۹۴ با پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی فروخته می‌شود که ۱۳۹ اسب بخار قدرت دارد. گیربکس CVT با ۷ دنده مصنوعی قدرت موتور را به چرخ‌های جلو می‌فرستد.مدل جدیدتر این خودرو با نام چری تیگو ۵ توربو در سال ۱۴۰۰ عرضه شد. این مدل جدید از موتور ۱.۵ لیتری توربو استفاده می‌کند و حداکثر قدرت آن به ۱۴۷ اسب بخار می‌رسد و از طریق گیربکس CVT با ۹ دنده مصنوعی به چرخ‌های جلو متصل است.

طراحی داخلی تیگو 5

کنسول مرکزی همچون بال های گشوده

دیزاین کنسول وسط خودروی تیگو 5 به گونه‌ای است که بال‌هایی باز را برای بیننده تداعی می‌کند که بسیار مدرن و جذاب است. کابین داخلی خودرو تیگو 5 علاوه بر سازگار بودن با محیط زیست به گونه‌ای می‌باشد که حس دلنشین تجربه بخش‌های مختلف دشبورد را برای کاربر فراهم می‌نماید و آرامش و رفاه برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

فرمان حرفه ای

فرمان چرمی با عملکرد چندمنظوره که به دکمه‌های کنترلی زیادی مجهز شده است که از آن جمله می‌توان به دکمه‌هایی مانند کلید منو، بلوتوث، کروز کنترل با سرعت ثابت و تنظیم میزان صدا و غیره اشاره کرد. مجموع این قابلیت‌ها در قالب یک سری دکمه آن هم تنها در فرمان تیگو5، رانندگی دلنشین و راحتی را برای شما رقم خواهد زد.

سانروف ،پنجره ای رو به آسمان

سانروف خودروی تیگو 5 تنها با فشردن یک دکمه به آسانی باز می‌شود و دارای دو حالت بازشدن به صورت کامل و باز شدن به صورت نیمه می‌باشد. سانروف تعبیه شده در کابین خودروی تیگو 5 علاوه بر تازه نگه داشتن هوای داخل ماشین تجربه یک سواری دلنشین را برای شما رقم می‌زند.

چری تیگو ۵؛ محبوب در ایران

چری تیگو ۵ از سال ۱۳۹۴ وارد بازار خودرو کشور شده و یکی از شناخته‌شده‌ترین و باسابقه‌ترین خودروهای کراس‌اوور در ایران محسوب می‌شود، اما موتور ضعیف‌تر، سواری خشک‌تر و چالاکی کمتر باعث شده تا خریداران به سمت جک S5 و هایما S5 بروند.

برای خرید خودرو چری تیگو ۵ تیپ IE باید ۸۰۰ میلیون تومان هزینه کرد و اگر تیپ TE یا توربو را بخواهید، ۲۵ میلیون تومان دیگر باید خرج کنید.

 
 

 

 

آسایش و راحتی چری تیگو ۵

سیتم تعلیق منحصر به فرد

 

 
 

 

 

پیمایش بی نظیر

 

 
 
 
 

 

 

برنامه پایداری الکترونیکی

 

 
 
 

 

 

مجهز به رادار Eigh-probe

 

 
 
 

 

 

نقاط قوت

نقاط ضعف

منو
وبلاگ
خانه