- مشخصات فنی جک J4
- طراحی خارجی جک J4
- طراحی داخلی جک J4
- آسایش و راحتی جک J4
- نقاط قوت
- نقاط ضعف
مجله خودرو
جک J4
جک J4 محصول 2013 است و جایگاهی بین J3 و J5 دارد. از آنجایی که تولید J3 در 2013 متوقف شد، میتوان J4 را ارزانترین مدل شاسی بلند جک به حساب آورد. جک، محصولاتش را در قالب دو برند مختلف تولید میکند؛ یکی Heyue مختص محصولات ارزانتر و دیگری Refine که مختص محصولات نسبتا لوکستر است. شاسی بلند J4 نیز از برند Heyue است و به همین دلیل در برخی بازارها با نام Heyue A30 نیز آن را میشناسند. جک J4 تنها یک پیشرانه دارد که از سری HFC4GB2 است. کرمان موتور با کمک این پیشرانه مشترک (که در قلب J5 دندهای مونتاژی نیز میتپد) بخش قابل توجهی از هزینههایش را کاهش داده است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این خودرو با کارشناسان ما در نمایشگاه اتومبیل هشت تماس بگیرید.
گالری جک J4
جعبه دنده J4
موتور J4
رینگ آلومینیومی
کابین
طراحی خارجی تیگو ۸ پرو e پلاس
آینه بغل برقی تاشو
آینههای بغل خودروی جک J4 با زاویه دید منحصر به فرد خود و عملکردهای مختلفی از جمله قفل شدن اتومبیل و جمع شدن اتوماتیک فناوری به کار رفته در این خودرو را به رخ می کشند.
جلوپنجره با نوارهای افقی
جلوپنجره از نوارهای افقی نسبتا قطوری تشکیل شده که گذشته از القای نمایی خسته کننده، کسل و قدیمی، مدلهای پیش از تحول چری مانند سری 520 و 620 و حتی کوییک سایپا را در نظر بیننده تداعی خواهد کرد. چراغهای جلویی طراحی چندضلعی داشته که هیچگونه همخوانی با سال تولید ندارند. چراغهای مه شکن نیز با ظاهر مدور خود، با صرف کمترین هزینه برای طراحی ساخته شدهاند.
چراغهای عقب LED ماتریکس
از ویژگیهای چراغ خطر جک J4، نوردهی مناسب هنگام رانندگی در شب، ترمزگیری مناسب و نصب راحت و آسان است. از دیگر نکات مهم در مورد چراغ خطر میتوان به عدم آبشدگی چراغ خطر در اثر مجاورت با گرمای حاصل از روشن بودن لامپ و جلوگیری از ورود آب و گرد و خاک اشاره کرد. چراغ عقب این خودرو به رنگ قرمز است؛ زیرا نور قرمز تابش بیشتری را در بین نورها دارد.
کارایی و راندمان جک J4
از نظر فنی گیربکس CVT یک گیربکس اتوماتیک است، زیرا راننده نیازی به تعویض دنده به صورت دستی ندارد. اما از لحاظ شکل و عملکرد تفاوت اساسی بین گیربکس جک J4 اتوماتیک و سایر گیربکسها وجود دارد. برخلاف گیربکسهای اتوماتیک سنتی، گیربکس اتوماتیک جک J4 تعداد دندههای ثابتی ندارد. در عوض از تعداد زیادی ضریب دنده برای رانندگی در شرایط مختلف استفاده میکند. گیربکس جک J4 اتوماتیک، با استفاده از دو قرقره مخروطی شکل که در جهتهای مخالف هم قرار دارند و یک زنجیر یا تسمه که بین دو قرقره قرار گرفته است، نسبت دندهها را ایجاد میکند.
طراحی داخلی جک J4
طراحی داخلی کابین
بلوک های متعدد از فولادهای تشکیل دهنده حرارتی با استحکام فوق العاده بالا Bentler
قدرت تسلیم ≥ 1500Mpa
تمام پوشش خودرو از صفحات فولادی گالوانیزه ساخته شده است
فضای داخلی
هر تایر دارای یک سنسور فشار تایر است که فشار و دمای تایر را از طریق سیگنالهای فرکانس رادیویی بیسیم نشان میدهد و به طور موثر از تصادف جلوگیری میکند.
صفحه کیلومتر
کیسههای هوای محافظ، شرایط حفاظتی متفکرانهای را ارائه میکنند.
طراحی بدنه
ما در جک J4 شاهد طراحی های پیچیده و عجیب و غریب نیستیم و طراحی به نسبت ساده ای را مشاهده می کنیم که سبک طراحی جک J5 را به ما یادآوری می کند. در نمای جلوی JAC J4 ، چراغ ها دارای خطوط منحنی و گوشه های تیز به شکل بادام هستند که به زیبایی این خودرو کمک می کند همچنین در نمای جلو از سپر دو رنگ استفاده شده که چهره اسپرت تری را به این خودرو می دهد. همچنین در سپر جک جی ۴ چراغ های مه شکن و دی لایت قابل مشاهده هستند. بر روی کاپوت نیز یک سری خطوط عمودی به چشم می خورد که از بالا تا پایین کاپوت کشیده شده است.
آسایش و راحتی جک J4
نقاط قوت
- زنجیر تایم
- سواری نرم
- گیربکس اقتصادی
- صندوق عقب 440 لیتری
نقاط ضعف
- کیفیت پایین رنگ
- آپشنهای کمتر از رقبا