شماره تماس

03191092088

مجله خودرو

چری آریزو 5

چری آریزو ۵ (CHERY Arrizo 5) در ابتدای ورود خود به بازار داخلی تنها در دو مدل اکسلنت و لاکچری به بازار عرضه شد که هر دو مدل نام برده به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت بالا و مصرف سوخت کم مجهز شده‌اند. خودروی چری آریزو 5 دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و همچنین موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی در مرکز استاندارد و ایمنی اروپا (EURONCAP) شده است. خودروی آریزو5 (Arrizo 5) از امکانات رفاهی مناسبی بهره‌مند بوده و از لحاظ ظاهری نیاز بصری مشتریان را برطرف کرده است. آریزو ۵ (Arrizo 5) سعی دارد با قیمت کمتر و ارائه آپشن‌های قابل قبول جای محصولات کره‌ای موجود در بازار را بگیرد. شایان ذکر است که خودروی چری آریزو ۵ دارای گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰،۰۰۰ کیلومتر از کمپانی مدیران خودرو می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این خودرو جذاب با نمایشگاه اتومبیل هشت همراه باشید.

گالری چری آریزو 5

طراحی خارجی چری آریزو 5

چراغ های خارجی

چراغ‌های خودروی آریزو 5 به شکلی باریک و خاص با استایلی دودی طراحی شده است. نوار نوری سفید رنگی به شکل ابرو در بالای چراغ‌های جلو قرار دارد که به زیبایی هر چه تمام با چراغ‌های راهنما در امتداد خود ترکیب شده است. طراحی کلیه چراغ‌های خودروی آریزو 5 از یک سبک ویژه همچون بال‌هایی گشوده الهام گرفته شده است.

 
 
 

 

 

خط بیرونی

طراحی و خطوط بیرونی اجرا شده روی بدنه خودروی آریزو 5 با روسازی هیدرودینامیکی (H.D.S) به شکل ایرودینامیکی و با الهام از عنصر «آب» مدل‌سازی شده است.

 
 
 

 

 

طراحی جلو پنجره

جلو پنجره خودروی آریزو 5 هم‌چون سایر خودروهای برند چری از امضای منحصربفرد این کمپانی برخوردار است. لوگوی برند چری با خطوطی که به طرفین امتداد می‌یابد و از میانه جلوپنجره مشبک خودرو به زیبایی تمام عبور می‌کند.

 
 
 

 

 

مشخصات فنی چری آریزو 5

خودروی آریزو 5 به یک موتور بی‌نظیر 1.5 لیتری توربو شارژ قدرتمند با گیربکس CVT هفت سرعته اتوماتیک مجهز شده است که این امر موجب شده است هنگام رانندگی با این خودرو شتاب و قدرت بیشتر همراه با مصرف سوخت کمتر را تجربه کنید.

طراحی داخلی چری آریزو 5

فرمان برقی

از دیگر به روز رسانی های مهم در نسل جدید آریزو 5 توربو جایگزینی فرمان هیدرولیک با فرمان برقی است. همواره نزدیک به 10 اسب بخار در خودروهای مجهز به فرمان هیدرولیک صرف گردش روغن هیدرولیک در مدار می شود که فرمان برقی نه تنها در مصرف این میزان اسب بخار صرفه جویی می نماید بلکه با سفت تر شدن در سرعتهای بالا ایمنی سرنشینان را بالا می برد و در انتها کنترل خودرو در ترافیک های شهری و فضاهای محدود به واسطه آن بسیار راحت می گردد.

سیستم فشار مانیتورینگ فشار تایر

نسل جدید آریزو 5 مجهز به دیسپلی 8 اینچ تاچ می باشد که با پاسخ سریع به تاچ سرنشینان با مجهز شدن به نویگیشن امکان مسیریابی در سراسر کشور را برای سرنشینان فراهم می آورد. از طرفی امکان کنترل سیستم ایرکاندیشن نیز توسط دیسپلی 8 اینچ میسر گردیده است. همانند سایر محصولات عرضه شده توسط شرکت مدیران خودرو امکان سینک شدن و مشاهده محتویات تلفن همراه هوشمند بر روی این دیسپلی مهیا است.

تنظیمات تاچ ایرکاندیشن

سیستم ایرکاندیشن (تهویه مطبوع) آریزو 5 جدید به صورت تاچ توسط دکمه های تعبیه شده در کنسول خودرو تنظیم می گردد. بکارگیری این سیستم علاوه بر راحتی تنظیمات و بالابردن ارگونومی، فضای داخل کابین را مدرن و جوان پسند تر نموده است.

رقبای آریزو ۵

در بازار می توان رقبای مستقیم و همکلاس این خودرو را فونیکس آریزو ۶ پرو و ریسپکت پرایم دانست که البته هر دو در رده قیمتی بالاتری قرار دارند. اما اساس پلتفرم در هر سه سدان یکسان است و همین باعث می شود هر سه خودرو در واقع رقیب هم به حساب بیایند. البته این سدان با خودروهایی مثل تارا اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک هم مقایسه می شود اما از نظر قیمت در رده بالاتری در بازار قرار می گیرد.

آسایش و راحتی چری آریزو 5

استارت با فشردن دکمه بدون سوئیچ

 

 
 

 

 

قابلیت اتصال به تلفن همراه

 

 
 
 
 

 

 

سیستم تهویه مطبوع

 

 
فضای داخلی گسترده

 

 

نقاط قوت

نقاط ضعف

منو
وبلاگ
خانه