شماره تماس

03191092088

مجله خودرو

فونیکس تیگو 7 پرو

تیگو 7 پرو توسط مهندسان برتر بین المللی طراحی شده و حاصل سالها تلاش و تجربه است. فونیکس تیگو 7 پرو مانند یک شاسی بلند واقعی به نظر می رسد؛ اما یکی از آن کراس اوورهایی است که پلتفرم یک وسیله نقلیه معمولی (با شاسی یکپارچه) و قابلیت های آفرود محدود دارد،در اصل این خودرو یک سواری راحت تر و مقرون به صرفه تر است. فونیکس تیگو 7 پرو با تکیه بر طراحی شیک، هندلینگ قابل قبول و امکانات رفاهی و ایمنی متعدد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این خودرو با کارشناسان ما در نمایشگاه اتومبیل هشت تماس بگیرید.

 

گالــــری تیگو ۸ پرو مکس

مشخصات فنی فونیکس تیگو 7 پرو

سانروف پانوراما

سانروف پانوراما دارای مساحت نوری تا 1.13 متر مربع است/ تجربه تماشای کیهان/ روشن / خاموش / پیچ و تاب با یک لمس/ طراحی شیشه ای نچسب موثر در حفاظت از افراد در برابر آسیب.

چراغ جلو LED ماتریسی

نورهای بالا و پایین LED از یک ماتریس بازتابنده چند حفره ای استفاده می کنند/ ساده و ظریف/ قدرتمند و پرنور

 
 
 

 

 

خط کمربند نافذ

خط کمربند بالایی افقی و مربعی / قوی، حماسی / دو خط کمربند پایینی گرد و پویا / فضایی پرشتاب، پویا و مدرن.

 

کارایی و راندمان فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس

T1X پلتفرم مدل

پلتفرم T1X فضای سر بهتری برای صندلی های جلو و عقب ارائه کرده است. طراحی فاصله ای بالاتر از سطح زمین. عملکرد بهتر خارج از جاده با زوایای نزدیک و خروج.

 
 

 

 

طراحی داخلی فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس

بدنه با استحکام بالا

بلوک های متعدد از فولادهای تشکیل دهنده حرارتی با استحکام فوق العاده بالا Bentler
قدرت تسلیم ≥ 1500Mpa
تمام پوشش خودرو از صفحات فولادی گالوانیزه ساخته شده است

 
 

 

 

سیستم فشار مانیتورینگ فشار تایر

هر تایر دارای یک سنسور فشار تایر است که فشار و دمای تایر را از طریق سیگنال‌های فرکانس رادیویی بی‌سیم نشان می‌دهد و به طور موثر از تصادف جلوگیری می‌کند.

حلقه محافظ با 6 ایربگ

کیسه‌های هوای محافظ، شرایط حفاظتی متفکرانه‌ای را ارائه می‌کنند.

سیستم های هوشمند ADAS

شامل: کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط، حفظ خطوط و تعویض خودکار نور پایین/بالا می باشد.

آسایش و راحتی فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس

کیلومتر شمار 12 اینچی فول ال سی دی

ابزار ال سی دی تمام صفحه HD، 12 اینچی می تواند با صفحه کنترل مرکزی تعامل داشته باشد. این ارتباط می تواند چند رسانه ای، هشدار اولیه، اطلاعات رانندگی، پیام هشدار، تنظیمات و سایر عملکردها را درک کند.

درب صندوق عقب برقی القایی

با فشار دادن دکمه صندوق عقب به مدت 3 ثانیه، زاویه باز شدن به طور خودکار به خاطر سپرده می شود. از دیگر روش های باز کردن درب صندوق عقب می توان به باز کردن با کنترل از راه دور و باز کردن دستی اشاره کرد.

 
 
 
 

 

 

صفحه نمایش 8 اینچی لمسی A/C

صفحه نمایش LCD لمسی 8 اینچی، فرآیند IML (در قالب برچسب زدن) + صفحه نمایش لمسی خازنی + بازخورد صوتی + دستگیره فیزیکی ضد خش، ضد گرد و غبار و ضد آب. مقاوم در برابر خوردگی و لوکس.

 
 
 

 

 

نقاط قوت

نقاط ضعف

منو
وبلاگ
خانه