تیگو 5 در اصفهان

تیگو 5 در اصفهان از دیگر خودروهای پرطرفدار مدیران خودرو است که در ادامه قصد داریم در رابطه با آن توضیح دهیم. تیگو 5 در تیپ های مختلفی به بازار عرضه شد. از جمله مدل هایی این خودرو شاسی بلند عبارتند از: اکسلنت، آی ای، اسپرت و غیره. همه این خودرو ها دارای قطعات داخلی یکسانی هستند اما از نظر ظاهری و برخی آپشن های خاص با یکدیگر تفاوت هایی نیز دارند. به طوری که تیگو ۵ اسپرت یک ظاهر لیفت شده دارد و نسبت به سایر تیگو های ۵ زیباتر است.

تغییرات تیگو ۵ در تیپ های مختلف

در واقع موتور، قدرت و گشتاور خودروی شاسی بلند تیگو ۵ در تیپ های مختلف هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. چرا که تنها ظاهر آن ها دستخوش برخی از تغییرات قرار گرفته شده است. آپشن های ویژه ای نظیر آینه های تاشو برقی، دوربین دینامیک دنده عقب، سنسور باران و غیره نیز می‌  توانند از جمله مواردی باشند که در این تیپ ها دستخوش تغییر قرار گرفته اند. برخی از تیپ ‌های شاسی تیگو ۵ این آپشن ها را داشته و برخی دیگر از این آپشن ها محروم می باشند.البته نمی ‌توان خیلی تمرکز خریداران را به سوی این آپشن ها سوق داد. این آپشن ها در برخی موارد می توانند برای خریداران جذاب باشند، با این حال بسیاری از افراد به این آپشن ها اهمیت چندانی نخواهند داد. از جمله تجهیزات خودرویی که شما می‌ توانید در تیپ های مختلف تیگو 5 در اصفهان و یا سایر شهرها مشاهده کنید که تاثیر مستقیم به روی قیمت تیگو 5 دارد،عبارتند از: اضافه شدن سنسور جلو، سنسور باران، مانیتور ۱۰ اینچی عمودی، تریم جدید کابین و … . به همین خاطر شما وقتی که می خواهید به خرید خودرو شاسی بلند تیگو ۵ در اصفهان بپردازید، بایستی همه این معیار ها را در نظر بگیرید. همچنین باید بدانید که قیمت تیگو 5 بسته به اینکه کدام آپشن ها را داشته باشد، متفاوت خواهد بود.

بررسی مشخصات تیگو ۵ در اصفهان

اگر بخواهیم مشخصات خودرو شاسی بلند تیگو 5 در اصفهان را مورد ارزیابی قرار دهیم، بایستی بگوییم که مشخصات آن به چند بخش تقسیم خواهند شد. از جمله این بخش ها می توانیم به مشخصات فنی، عملکرد فنی، سیستم کمکی راننده و غیره اشاره کنیم.

قبل از هر چیز به مشخصات فنی خودرو تیگو ۵ خواهیم پرداخت. در رابطه با مشخصات فنی این خودرو شاسی بلند باید بگوییم که محور محرک آن به صورت دیفرانسیل جلو می باشد. همچنین گیربکس آن هفت دنده مصنوعی است. دارای پیشرانه معادل ۴ سیلندر بوده و حجم موتور آن دو لیتر است.

در عملکرد فنی می توانیم برای خودرو شاسی تیگو ۵ قدرت گشتاور، شتاب و سرعت و همچنین نوع مصرف را نام ببریم. قدرت این خودرو ۱۳۹ اسب بخار، گشتاور آن ۱۸۲ نیوتن بر متر، شتاب آن 8/12 ثانیه، نهایت سرعت آن ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت، نوع مصرف آن به صورت ترکیبی و میزان مصرف آن ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد. در رابطه با ابعاد و اندازه آن نیز باید بگوییم که این شاسی بلند کاملا جمع و جور است. شاسی آن یکپارچه بوده و نسل اتاق آن به صورت فیس لیفت می باشد. همچنین دارای وزن حدود 5/1 ایران است. از نظر سیستم های کمکی نیز دارای سیستم های کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش، کنترل پایداری و غیره می باشد.

قیمت تیگو ۵ در اصفهان

نکته ای که در زمان خرید خودرو شاسی بلند تیگو ۵ مدیران خودرو وجود دارد، قیمت آن می باشد. به طور کلی قیمت شاسی بلند تیگو ۵ در اصفهان بسته به اینکه جزو کدام تیپ و مدل باشد، متفاوت خواهد بود. قیمت این شاسی بلند حدود بین یک و نیم تا دو میلیارد می باشد. البته این قیمت بسته به اینکه صفر یا کارکرده باشد، متفاوت خواهد بود. قیمتی که در بالا به آن اشاره نمودیم، کاملاً تقریبی است. چرا که شما می توانید قیمت های مختلفی را برای مدل های متفاوت آن مشاهده نمایید. اگر شما به صورت آزاد این خودرو را خریداری کنید نسبت به اینکه به صورت مستقیم از شرکت مدیران خودرو خریداری نمایید، قیمت آن کاملا متفاوت خواهد بود. همچنین باید گفت که با افزایش قیمت دلار این خودرو نیز دچار افزایش قیمت خواهد شد. البته این نوسان قیمت، امری نامطلوب برای خریداران به شمار می آید. برای آگاهی از دقیق ترین و به روز ترین قیمت ماشین تیگو ۵ صفر می توانید به مرکز خودرویی هشت مراجعه نمایید.

خرید تیگو ۵

در زمان خرید تیگو ۵ در اصفهان شما باید اطلاعات کافی را در رابطه با این خودرو داشته باشید. چرا که چری تیگو ۵ دارای مدل های مختلفی است و این مدل های مختلف دارای تفاوت های کمی نیز هستند. اگر خریداران جزو افراد ریزبین باشند، ممکن است همین جزئیات کوچک نیز برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل قبل از اینکه به خرید تیگو ۵ بپردازید، ابتدا تحقیقات لازم را انجام دهید. همچنین از قیمت تیگو 5 صفر کارخانه آگاه شده و بسته به این که قیمت ماشین چری تیگو 5 چقدر باشد و شما چه بودجه ای داشته باشید، به خرید آن بپردازید. مسلما قیمت تیگو ۵ جدید صفر به علت داشتن برخی از آپشن ها نسبت به قیمت ماشین تیگو ۵ معمولی گرانتر است. همه ی ما می ‌دانیم که قیمت ماشین چری شاسی بلند تیگو ۵ از جمله عوامل مهم برای خرید این خودرو می باشد. از این رو ما به شما توصیه می کنیم که در زمان خرید، قیمت روز تیگو 5 را از مجموعه خودرویی هشت دریافت کنید و سپس به خرید بپردازید.

خرید خودرو چری تیگو 5 در اصفهان با قیمت روز

قیمت ماشین تیگو ۵ صفر با قیمت ماشین کارکرده متفاوت خواهد بود. از این رو شما برای آگاهی از قیمت روز تیگو ۵ در اصفهان حتماً بایستی تحقیقات لازم را انجام دهید. چرا که ماشین مدیران خودرو تیگو ۵ علاوه بر این که دارای مدل های مختلفی است، با نوسانات ارزی نیز قیمت آن تغییر کرده و این امر می ‌تواند برای خریداران دسرساز باشد. پس حتما قبل از خرید این خودرو از قیمت ماشین چری شاسی بلند تیگو ۵ آگاهی کافی را داشته باشید. این امر نیز می‌ تواند باعث شود که شما در زمان خرید متضرر نشده و قیمت بالاتری را پرداخت نکنید.