شرکت آرین پارس موتور

شرکت آرین پارس موتور یکی از شرکت‌های خودروسازی و تولید خودرو در ایران است که قصد داریم در ادامه در رابطه با آن توضیح دهیم. خودرو های تولید شده توسط این برند علی‌رغم داشتن قطعات خارجی، کار صفر تا صد مونتاژ آن‌ها در ایران انجام می‌شود و در اصل جزو تولیدات ایرانی به شمار می‌آید؛ لذا باتوجه‌به کیفیت بالایی که دارند از نظر قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند. چرا که جزو خودرو های داخلی به شمار رفته و هزینه واردات و گمرک از آن‌ها کاسته می‌شود. یکی از شرکت‌های معروف چینی که از سال ۱۹۶۴ تاسیس گردید، شرکت جک موتور است. این شرکت دارای ۱۸ هزار پرسنل بوده که همگی در زمینه خودروسازی فعالیت دارند. سالیانه حدود ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو که می‌توانند نظیر خودرو های سنگین، نیمه‌سنگین، سواری و اتوبوس باشند توسط این شرکت تولید می‌گردد.

شرکتی به نام شرکت آرین پارس موتور در ایران با شرکت جک موتور در چین همکاری دارد؛ لذا تمامی قطعات محصولاتی که ساخت این شرکت می‌باشند، تولید شده توسط برند جک موتور است. در ایران در شهرستان خمین در استان مرکزی کارخانه این شرکت را خواهیم داشت که علی‌رغم وجود تحریم‌ها به تولیدکردن خودرو های شاسی‌بلند، سواری و نیمه‌سنگین می‌پردازد. همچنین تولید خودرو های سنگین نظیر کامیونت و ون نیز از تولیدات این کارخانه به شمار می‌آیند. مساحت کارخانه پارس موتور بسیار زیاد بوده؛ لذا دارای کارکنان و نیروی انسانی زیادی نیز می‌باشد. به‌طورکلی به علت وجود تجهیزات و کارایی که تولیدات این شرکت دارند، از شرکت‌های پر طرفدار در ایران به شمار می‌رود.

محصولات آرین پارس موتور

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، شرکت جک موتور در زمینه تولید بسیاری از خودرو های سنگین، نیمه‌سنگین، سواری، ون و کامیونت فعالیت دارد؛ لذا باتوجه‌به قطعاتی که این شرکت تولید می‌نماید، شرکت آرین پارس موتور نیز می‌تواند خودرو های مختلفی را تولید کند. بااین‌حال یکی که از تخصصی‌ترین انواع خودرو هایی که توسط این شرکت تولید می‌شود، خودروی شاسی بلند است. برای مثال ما می‌توانیم جدیدترین خودروی شاسی بلند این برند را مشاهده نماییم که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تهران رونمایی شد. این خودرو لاماری ایما نام دارد که در حقیقت یک خودروی دانگ فنگ به شمار می‌رسد. در ادامه این مقاله به‌صورت کاملا اختصاصی با ویژگی‌های این خودرو آشنا خواهیم شد.

لاماری

خودروی لاماری ایما جدیدترین خودروی شاسی بلند زیبا و با کیفیتی است که توسط شرکت آرین پارس تولید گردیده است. این خودرو دارای تنوع تقریباً بالایی از رنگ‌ها در بدنه خود می‌باشد. همچنین دنده آن به‌صورت اتوماتیک بوده و در سال ۱۴۰۱ رونمایی شد. اگر بخواهیم مدل این خودرو را معرفی نماییم، باید بگوییم که در دسته سدان لوکس متوسط قرار دارد. اگرچه قطعات آن از چین وارد می‌شود؛ اما سازنده اصلی آن کشور ایران می‌باشد. در حال حاضر تولید و فروش این خودرو رواج زیادی دارد.

قیمت محصولات آرین پارس موتور

آنچه که مشخص است، این است که قیمت محصولات آرین پارس موتور به علت روند صعودی قیمت دلار، رو به افزایش می‌باشد. اگرچه افزایش قیمت این خودرو به‌صورت قیمت خودرو های کاملا خارجی تصاعدی نیست؛ اما ازآنجایی‌که قطعات محصولات این شرکت از چین وارد ایران می‌گردد، رابطه مستقیمی با افزایش قیمت دلار دارد. برای آگاهی از آخرین قیمت محصولات این برند می‌توانید به مرکز خودرویی هشت مراجعه نمایید؛ لذا در آن مرکز علاوه بر راهنمایی‌های خوبی که از آن‌ها می‌گیرید، می‌توانید از قیمت خودرو های این شرکت نیز آگاه گردید.

 
 

 

 

ثبت‌ نام شرکت آرین پارس موتور

برای ثبت نام در شرکت آرین پارس موتور افراد علاوه بر مراجعه به سایت این شرکت می‌توانند به مجموعه خودرویی هشت نیز مراجعه نمایند. این مرکز می‌تواند به شما در ثبت‌نام شرکت آرین پارس موتور کمک بسزایی کند. برای این ثبت نام شما باید مدارکی همچون اصل و کپی کارت ملی، شناسنامه، اصل گواهینامه، شماره حساب و شماره شبا، همچنین تاییدیه بانک برای مراجعه به مرکز نمایندگی شرکت آریان پارس را همراه داشته باشید. درصورتی‌که مدارک شما ناقص باشد، ثبت‌نام شما صورت نپذیرفته و ممکن است به‌روز دیگری موکول گردد.

ثبت‌ نام شرکت آرین پارس موتور

اگر بخواهیم شرایط فروش آرین پارس موتور را به شما توضیح دهیم، باید بگوییم که فروش فوق‌العاده آرین پارس موتور از طریق قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد. البته ما می‌توانیم پیش‌فروش آرین پارس موتور را نیز مشاهده نماییم که در این نوع فروش قیمت نهایی آن زمان تحویل خودرو به‌صورت کامل محاسبه می‌گردد. برای شرکت در قرعه‌کشی بایستی افراد بالای ۱۸ سال سن داشته باشند. همچنین شماره موبایلی که آن‌ها به این شرکت ارائه می‌دهند، بایستی به نام شخص متقاضی باشد.

برای ثبت نام آرین پارس موتور هر کد ملی فقط یک بار می‌تواند امتیاز کسب نماید. آن شخص نیز علاوه بر اینکه باید دارای ویژگی‌های بالا باشد، بایستی از یک گواهینامه معتبر برخوردار باشد. شماره‌حساب و شماره شبایی که برای واریز هزینه خودرو ارائه می‌شود، بایستی به نام شخص متقاضی کننده باشد. این شخص نبایستی در ۴۸ ماه گذشته در شرکت خودروسازی دیگری ثبت نام کرده باشد. همچنین نکته مهمی که در رابطه با شرایط فروش آرین پارس موتور وجود دارد، این است که شخص متقاضی نمی‌تواند حق خود را به شخص دیگری واگذار نموده و یا آن را به فروش برساند.

پیش فروش آرین پارس موتور

همانند هر شرکت و مرکز خودروسازی دیگری می‌توانید پیش فروش آرین پارس موتور را نیز مشاهده نمایید. این پیش فروش به این صورت است که شما ابتدا در قرعه کشی ثبت نام کرده و بعد از اینکه برنده این خودرو شدید، بایستی به پیش خریدار آن بپردازید. ابتدا لازم نیست که همه مبلغ این خودرو را پرداخت نمایید، بلکه پیش فروش آرین پارس موتور به این صورت است که در مرحله اول بخشی از هزینه خودرو را پرداخت نموده و در زمان دریافت خودرو هزینه کامل مصاحبه گردیده و مابقی مبلغ را فرد متقاضی پرداخت می‌نماید. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از آدرس این شرکت به سایت آن مراجعه نمایید.