معرفی شرکت سایپا

قبل از اینکه در رابطه با شرایط فروش شاسی بلند سایپا توضیح دهیم، بهتر است که به معرفی سایپا بپردازیم. شرکت سایپا یک شرکت فعال در زمینه خودروسازی می باشد که تاکنون در ایران توانسته است نام درخشانی را برای خود کسب نماید. در واقع می‌ توان به جرات شرکت سایپا را یکی از بزرگترین شرکت ‌های خودروسازی در ایران دانست. این شرکت از گذشته های دور در زمینه خودروسازی فعالیت داشته است. شاید بتوان تاسیس آن را پیش از انقلاب دانست. به خاطر همین می ‌توان گفت که حدود نیم قرن است که در زمینه خودروسازی فعالیت دارد. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای شرکت سایپا می توانیم نام ببریم، همکاری آن با شرکت‌ هایی مثل رنو و سیتروئن می باشد. از این رو سایپا توسط این شرکت ها محصولات متنوعی را وارد بازار کرده است.

از سال ۱۳۴۵ شرکت سایپا عملکرد خود را آغاز کرده است و در زمینه تولید و واردات خودرو های زیادی فعالیت گسترده ای داشته است. اولین خودرویی که توسط این شرکت رونمایی شد، ژیان بود که در زمان خود یک ماشین بسیار جذاب به شمار می آمد. با این حال اولین ماشینی که صورت کاملا اختصاصی توسط این شرکت ساخته شده است، پراید می باشد. پراید از آن دسته ماشین های سواری، کارآمد و ارزان قیمت می باشد که ما این روز ها نیز شاهد حضور آن در بازار هستیم.

خودرو های موجود در بازار و شرایط فروش شاسی بلند سایپا

در حال حاضر جدید ترین خودرو هایی که توسط شرکت سایپا روی کار آمده اند، می توانند تیبا، ساینا، ساندرو، کوئیک و غیره باشند. جالب است بدانید که این روز ها شرکت سایپا، خودرو های شاسی بلند را نیز وارد بازار کرده است که ما می‌ توانیم با آن ها در ادامه این مقاله آشنا شویم.
برخی از بهترین خودرو هایی که توسط شرکت سایپا وارد بازار شده است، به نام تیبا، آریو، ساینا، کوییک، شاهین، برلیانس، تندر، ساندرو، ریچ، ولوو و غیره می باشند. لذا هر کدام از این خودرو ها دارای تیپ های مختلف خود بوده و از ویژگی های متفاوتی بهره مند می باشند.

شاسی بلند های سایپا

حال می خواهیم به معرفی خودرو های شاسی بلند سایپا و شرایط فروش شاسی بلند سایپا بپردازیم و بدانیم که این خودرو ها چه نام دارند. یکی از معروف ترین خودرو های شاسی بلند سایپا، خودروی آریا یا همان آریو می باشد. به طور کلی می‌توان گفت که سایپا به عنوان دومین تولید کننده خودرو در ایران موفق به تولید خودرو شاسی بلند آریا شده است. این خودرو با توجه به ویژگی هایی که دارد می ‌تواند رقیب مناسبی برای شاسی بلند های وارداتی و خارجی در ایران به شمار آید.
در گذشته شرکت سایپا به تولید یک خودروی شاسی بلند دیگر پرداخته است که ما می توانیم از آن به نام شاهین یاد کنیم. به طور کلی اگر بخواهیم شاهین را با آریو مقایسه نماییم، باید بگویم که این خودرو ها تقریباً شبیه به هم می باشند اما از نظر ظاهر و زیبایی خودروی آریو حرف اول را می ‌زند.

 
 

 

 

قدرتی که ما برای این خودرو در نظر می گیریم ۱۱۰ اسب بخار می باشد که می تواند با شاسی بلند هایی نظیر تیگو از برند چری به رقابت بپردازد. ظرفیت باک آن ۴۷ لیتر بوده و ظرفیت مناسبی برای طی کردن مسافت های طولانی است.
از حق نگذریم طراحی خودروی آریو بسیار مقبول، زیبا و شکیل می باشد. به همین خاطر است که افراد ترجیح می دهند به جای خرید خودرو های شاسی بلند گران قیمت خارجی به خرید این محصول داخلی بپردازند و باعث تقویت شرکت سایپا شده و او را در گام های بعدی برای تولید خودرو های جدید یاری کنند.

قیمت محصولات سبلان خودرو

در رابطه با شرایط فروش شاسی بلند سایپا باید بگوییم که همه ی ما می دانیم که سایپا یک شرکت ایرانی است و هر ساله برای فروش محصولات خود به صورت پیش فروش، به ارائه شرایط ثبت نام خودرو شاسی بلند می پردازد. این شرکت شرایط پیش فروش اینترنتی را برای خودرو های خود گذاشته است. جالب است بدانید که امسال زمان ثبت نام آن نیز مجددا تمدید شد. به همین صورت افراد می توانستند تا چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه اقدام به ثبت نام کنند.
با این حال قبل از هر چیز بایستی با شرایط ثبت نام خودرو شاسی بلند سایپا آشنا بود. لذا با توجه به این شرایط بایستی افراد به خرید این خودرو ها بپردازند. از جمله مهمترین شرایط ثبت نام خودرو شاسی بلند سایپا افتتاح کردن حساب وکالتی سایپا می باشد. این امر کاملاً الزامی بوده و فروش آن دارای شرایط دیگری نیز می باشد. برای مثال در بین شرایط ثبت نام خودرو از سایپا ما دو طرح ویژه را داشتیم که اولین طرح ثبت نام مادران و دومین طرح ثبت نام مالکان خودرو است. در واقع به علت کمک به نوسازی وسایل حمل و نقل کشور، سایپا این شرایط را گذاشته است تا به پیشرفته این عرصه کمک بسزایی نماید.
جالب است بدانید که افتتاح حساب وکالتی سایپا برای افرادی که در این دو دسته قرار می‌گیرند، الزامی نیست اما سایر متقاضیان نیاز به افتتاح حساب وکالتی دارند

افتتاح حساب وکالتی سایپا

بعد از اینکه حساب وکالتی را افراد افتتاح کردند، بایستی با توجه به نوع خودرویی که خریداری می کنند، مبلغ مورد نظر را به حساب سایپا واریز نمایند. مبلغ ها به صورت درج شده و پیش پرداخت بوده و همگان می ‌توانند با مراجعه به سایت سایپا از این قیمت ها آگاه شوند.
برای ثبت نام خودرو شاسی بلند سایپا 1401 افراد تا چهارم بهمن ماه فرصت داشتند. لذا می توانستند از این خودرو ها به صورت فوق العاده ده با قیمتی مناسب خریداری کنند.

شرایط فروش اقساطی سایپا شاسی بلند

اگر بخواهیم در رابطه با شرایط فروش اقساطی سایپا شاسی بلند توضیح دهیم، بایستی بگوییم که فروش شرایطی شاسی بلند برای مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که آن ها می توانند به صورت اقساطی مبلغ خودروی خود را که قیمت آن کمتر از قیمت بازار می باشد، پرداخت نموده و در سریعترین زمان آن را تحویل بگیرند.
شرایط فروش اقساطی سایپا شاسی بلند به این صورت است که افراد خودرویی به نام خود نداشته باشند و اگر خودرو به نام آن ها باشد، آن خودرو فرسوده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. در این صورت آن ها در اولویت قرار می گیرند. این افراد بعد از قبول شدن می توانند یک پیش پرداخت را داشته باشند و سپس باقی مبلغ خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

شرایط خرید اقساطی خودرو شاسی بلند برای ماشین های مختلفی هر ساله در نظر گرفته می شود اما در بین همه خودرو ها پرطرفدارترین خودرو، پراید می باشد و در بین خودرو های شاسی بلند شاهین حرف اول را می زند.
شرایط فروش شاسی بلند سایپا همانند شرایط فروش سایر خودرو های آن بوده و سعی می شود افرادی که برای اولین بار است که می خواهند به خرید خودرو از این شرکت بپردازند، در اولویت قرار داده شوند. در صورتی که در رابطه با خرید و فروش خودرو در اصفهان هر سوالی دارید می توانید با کارشناسان ما در مجموعه خودرویی هشت تماس بگیرید