تیگو IE 7 در اصفهان

چری تیگو IE 7 در اصفهان یا سایر شهرها را اگر دیده باشید، یکی از جدید ترین تیپ های تیگو هفت است. به طور کلی دومین نوع تیگو ها، تیگو ۷ است که دارای تیپ های مختلفی می باشد. اولین تیپ تیگو هفت، تیگو ۷ اکسلنت بود. سپس تیگو 7 IE به عنوان دومین تیپ ماشین روی کار آمد. بعد از اینکه تولید تیگو متوقف شد، تیپ جدید آن یعنی تیگو هفت ie روی کار آمد. سال ورود این خودرو ۱۳۹۸ بود که توسط مدیران خودرو به بازار ایران وارد شد.همانطور که قبلا نیز به آن اشاره نمودیم، مدیران خودرو از جمله مهم ‌ترین شرکت ‌های خودروسازی ایرانی است که به عقد قرارداد با شرکت خودروسازی چینی معتبر به نام چری پرداخته است. تیگو ها همگی حاصل تلاش های بسیار زیاد در سال ‌های طولانی توسط شرکت چری بوده اند. طراحی تیگو ها بسیار منحصر به فرد است. به همین خاطر علاوه بر اینکه شما می توانید مدل های مختلفی از تیگو را ببینید، برای هر مدل، تیپ های مختلفی نیز وجود دارند.در ادامه قصد داریم در رابطه با تیپ ویژه ای از تیگو۷ به نام آی ای توضیح دهیم. مسلماً تیگو ۷ آی ای دارای تفاوت هایی است. این تفاوت ها را می توانیم در طراحی کابین، امکانات رفاهی و سایر آپشن‌های آن در نظر بگیریم.

ظاهر چری تیگو IE 7

اگر بخواهیم از نظر ظاهری تیگو ۷ آی ای را با سایر تیگو هفت ها نظیر اکسلنت مقایسه نماییم، باید بگوییم که تیگو 7 IE دارای رینگ های جدیدی است که از نظر سایز هیچ گونه تغییری ندارند. ظاهر این خودرو از بخش های مختلفی دستخوش تغییر قرار گرفته است. این تغییرات به گونه ای هستند که باعث شده اند، ظاهر تیگو ۷ آی ای نسبت به تیگو ۷ اکسلنت متفاوت باشد. از جمله مهم ترین این تغییرات می توان به  طراحی چراغ های جلوی این خودرو اشاره کرد. تغییرات چراغ جلو چری تیگو 7 IE  شبیه به طراحی جلوی خودرو ماکسیما می باشد. البته این امر برای خریداران یک امر بسیار محبوب به شمار می ‌آید. شما می‌ توانید رنگ نقره ای و مشکی پیانویی را در ظاهر این خودرو بیابید که بسیار شیک و منحصر به فرد است.

قیمت تیگو IE 7 در اصفهان

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، تیگو 7 IE نسبت به دیگر تیپ های تیگو ۷ نظیر تیگو ۷ اکسلنت دارای ویژگی ها و امکانات رفاهی بیشتری است. به همین خاطر ما می توانیم قیمت بیشتری را از آن انتظار داشته باشیم. این روز ها قیمت خودرو های وارداتی بسیار وابسته به قیمت دلار و نوسانات ارزی است. آنجایی که قطعات تیگو 7 IE توسط شرکت خارجی چری تولید می شود و سپس در ایران توسط مدیران خودرو مونتاژ می شود، قیمت تیگو 7 IE نیز می ‌تواند با افزایش و کاهش نوسانات ارز دچار افزایش و کاهش شود.

از این رو شما برای اطلاع یافتن از قیمت دقیق و به روز تیگو IE 7 در اصفهان می ‌توانید به مرکز خودرویی هشت مراجعه کنید. چرا که این مرکز دقیق ترین و به روز ترین قیمت تیگو 7 IE را به شما ارائه خواهد داد.

آپشن های تیگو ۷ ie

حال می خواهیم به شرح آپشن های تیگو 7 IE بپردازیم. این آپشن ها نسبت به تیپ قدیمی آن یعنی اکسلنت پیشرفته تر بوده و موجب می شوند که افراد در زمان خرید تیگو ۷ بین دو تیپ اکسلنت و آی آی، آی ای را انتخاب نمایند. از جمله مهمترین این آپشن ها که باعث برتری تیگو IE 7 در اصفهان و سایر شهرها شده است، می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم: داشتن سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلوداشتن سیستم تعلیق مولتی زینک در محور عقبداشتن دیسک خنک کننده در محور جلو برای ترمز هاداشتن ترمز ضد قفلداشتن توزیع الکترونیکی نیروی ترمزداشتن قابلیت ترمز کمکی اضطراریداشتن مصرف سوخت بسیار پایین معادل هفت و نیم لیتر در هر صد کیلومتر

مشخصات تیگو 7 ie

اگر بخواهیم مشخصات چری تیگو IE 7 در اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم، ابتدا بایستی به مشخصات ظاهری آن بپردازیم. از نظر ظاهری باید گفت که در کناره های این خودرو از خطوط نرم استفاده شده است و باعث شده که گلگیر ها حجم خوبی داشته باشند. همچنین زیر درب این خودرو یک زره استیل قرار گرفته و یک رکاب برقی نیز به نمای این خودرو اضافه کرده است. نمای عقبی تیپ آی ای طراحی نسبتاً ساده تری به اکسلنت دارد اما چراغ های جلویی دستخوش تغییراتی قرار گرفته اند. حال می ‌خواهیم به ذکر مشخصات فنی خودرو تیگو ۷ اکسلنت در اصفهان بپردازیم. مسلماً مهمترین امر برای خرید این خودرو، مشخصات فنی آن می باشد. از جمله مهمترین مشخصات فنی که ما می ‌توانیم برای تیگو 7 IE در نظر بگیریم، به شرح زیر می باشد: داشتن یک موتور ۴ سیلندر با ظرفیت یک و نیم لیتر و مجهز بودن به توربوشارژ
  • داشتن حداکثر قدرت موتور معادل ۱۴۷ اسب بخار و همچنین ۵۵۰۰ دور در دقیقه
  • داشتن حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر با حداکثر ۴۰۰۰ دور در دقیقه
  • داشتن گیربکس ۴ دنده ای و دو کلاچی
  • داشتن سرعت صفر تا صد معادل ۱۰ و ۹ دهم ثانیه
  • امکانات تیگو ۷ ie

    حال می خواهیم امکانات تیگو 7 IE  را مورد بررسی قرار دهیم. در واقع امکاناتی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است، به صورت امکانات رفاهی و ایمنی بوده و باعث می شود که شما در زمان استفاده و سواری این خودرو با خیالی راحت و با سرعت مطمئن به پیش بروید. چرا که برخی از امکانات در این خودرو تعبیه شده است تا شما کاربران در صورت بروز تصادفات خفیف، دچار مشکل های جدی نشوید.از جمله امکانات رفاهی ما می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم: داشتن ۶ ایربگ برای راننده و سرنشین جلو
  • کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه تست تصادفات
  • داشتن سیستم کنترل پایداری
  • داشتن سیستم کنترل کشش
  • داشتن سیستم کمک حرکت در سربالایی
  • داشتن سیستم کمکی حرکت در سراشیبی
  • داشتن مصرف سوخت بسیار پایین معادل هفت و نیم لیتر در هر صد کیلومتر
  • خرید تیگو IE 7 در اصفهان

    مهم ترین اصل برای خرید تیگو 7 ie قیمت آن می باشد. بعد از اینکه شما اطلاعات کافی را در رابطه با تیگو ۷ آی ای به دست آوردید، حالا نوبت به قیمت این خودرو می رسد. همواره قیمت، عامل محدود کننده ای برای خرید خودرو های شاسی بلند است. در ابتدا شما بایستی بودجه خود را مورد بررسی قرار دهید و بسنجید که آیا می توانید نسبت به خرید خودرو شاسی بلند تیگو ۷ IE در اصفهان یا سایر شهرها اقدام کنید یا خیر؟ خرید چری تیگو ۷ آی ای می تواند نیازمند به مشورت با افراد زبده و با اطلاعات کافی باشد. از این رو درصورتی که به هرگونه مشاوره یا اطلاعاتی نیاز دارید مرکز خودرویی هشت به عنوان بهترین مرکز برای خرید تیگو IE 7 در اصفهان در خدمت شماست.