تیگو 5 اکسلنت در اصفهان

چری تیگو 5 اکسلنت جزو آن دسته از خودرو ها می باشد که کمپانی چری در سال های گذشته آن را تولید نموده است. نسخه ‌های مختلفی از خودرو تیگو پنج می توانیم به نام‌ های تیگو 5 اکسلنت، لاکچری اسپرت و IE در ایران مشاهده کنیم. به طور کلی هر روزه ما شاهد ورود نسخه های جدید و مدل های جدید از خودرو های مختلف در بازار هستیم. در ایران شرکت های مختلفی وجود دارند که به واردات و تولید خودرو های مختلف می پردازند. شرکت مدیران خودرو نیز که یکی از این شرکت ها می باشد که با کمپانی ام وی ام و چری همکاری خوب و موثری دارد. تیگو5  جزو آن دسته از خودرو هایی است که مدیران خودرو از کمپانی چری به ایران وارد کرده است.  برای آشنایی بیشتر یا خرید تیگو 5 اکسلنت در اصفهان تا انتها با ما همراه باشید.

درصورتی که با این خودرو آشنایی ندارید ممکن است تفاوت میان تیگو 5 اکسلنت، تیگو پنج IE و تیگو 5 لاکچری اسپرت را متوجه نشوید. در گذشته یعنی در سال ۱۳۹۸ ما شاهد ورود دو مدل تیگو فایو اکسلنت و لاکچری اسپرت بودیم. این در حالی است که این روز ها دیگر نمی توانیم تیگو لاکچری اسپرت را مشاهده نماییم. چراکه رده تولید آن گذشته است و تنها تیگو5 اکسلنت وارد ایران خواهد شد. آپشن های تیگو پنج اکسلنت، بسیار زیاد و متفاوت بوده که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت. پس درصورتی که قصد خرید تیگو 5 اکسلنت در اصفهان را دارید همچنان همراه ما باشید. تیگو 5 اکسلنت را به نام فول آپشن تیگو 5 نیز می نامند. چرا که این خودرو دارای مشخصاتی نظیر ایربگ های جانبی برای سرنشینان جلو و دوربین عقب دینامیک و غیره می باشد. این در حالی است که در دیگر نسخه های تیگو 5 این آپشن ها وجود نخواهد داشت. 

قیمت تیگو 5 اکسلنت در اصفهان و سایر شهرها

یکی از سوالات مهمی که در رابطه با چری تیگو اکسلنت وجود دارد، این است که قیمت تیگو اکسلنت چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که قیمت چری تیگو اکسلنت صفر نسبت به قیمت چری تیگو پنج اکسلنت کارکرده بسیار متفاوت است. در عین حال قیمت چری تیگو اکسلنت بسته به این که دارای چه آپشن هایی باشد نیز متفاوت خواهد بود. حتی سال تولید این خودرو نیز می تواند بر قیمت آن موثر باشد. این روز ها به خاطر نوسانات بسیار بالای دلار ما نمی توانیم یک قیمت مشخص برای تیگو پنج اکسلنت ارائه دهیم. لذا افرادی که می خواهند به خرید این خودرو بپردازند، بایستی قبل از خرید، قیمت روز تیگو اکسلنت در اصفهان یا شهر موردنظر خود را مشاهده نموده و با توجه به این قیمت وارد بازار شوند.

 آپشن های  چری تیگو 5 اکسلنت بسیار زیاد است. این آپشن ها می تواند به روی قیمت آن نیز تاثیر گذار باشد. با تمام توضیحاتی که در بالا به آن اشاره نمودیم، عمده ترین و اصلی ترین عاملی که می تواند تاثیر مستقیم به روی قیمت تیگو فایو اکسلنت داشته باشد، مرکزی است که شما برای خرید این خودرو انتخاب می کنید. مجموعه خودرویی هشت یکی از مراکز عرضه خودرو در اصفهان و سایر شهرهای ایران است که در این زمینه درخدمت شماست.

مشخصات تیگو 5 اکسلنت

حال می‌ خواهیم به ذکر مشخصات فنی تیگو 5 اکسلنت و همچنین ذکر آپشن های تیگو 5 اکسلنت بپردازیم. از جمله مشخصات فنی تیگو 5 اکسلنت اسپرت می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

 از دیگر قابلیت ها و آپشن های تیگو فایو اکسلنت می توانیم به سیستم ترمز ضد قفل abs، سیستم تقسیم نیروی ترمز و غیره اشاره کنیم. همچنین دارای امکانات و آپشن های مختلفی نظیر استارت بدون کلید، نمایشگر، سنسور باران و دماسنج است. از مهم ترین ویژگی های دیگری که باعث افزایش طرفدارن تیگو 5 اکسلنت در اصفهان و سایر شهرها شده است، می توانیم به سانروف اشاره کنیم.

خرید تیگو 5 اکسلنت در اصفهان و سایر شهرهای ایران

درصورتی که قصد خرید تیگو 5 اکسلنت در اصفهان یا سایر شهرهای ایران را دارید، کافی است با ما در ارتباط باشید. مسلما این خودرو جزو خودرو های شاسی بلند و گران قیمت در ایران می باشد.اگرچه قیمت آن به پای خودرو های لاکچری نمی رسد؛ اما در زمان خرید تیگو 5 اکسلنت نیاز است که نکات مهمی را در نظر داشته باشید. از جمله مهم ترین نکات بررسی نیازها و علایق خودتان می باشد. بهتر است قبل از خرید ابتدا نیاز های خود و سپس آپشن های تیگو پنج اکسلنت را بررسی کنید. با این حال مسئله مهمی که می تواند در راس همه ی نکات خرید تیگو پنج اکسلنت قرار داشته باشد، مرکزی است که شما می خواهید برای خرید این خودرو به آن مراجعه نمایید. ما در  مجموعه خودرویی هشت با بکارگیری کارشناسان متخصص و همچنین روش هایی به روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. درصورتی که قصد خرید تیگو 5 اکسلنت در اصفهان یا هر خودروی دیگری را دارید، کافی است با ما تماس بگیرید.