ام وی ام X33 در اصفهان

ام وی ام x33 در اصفهان یکی از خودروهای شاسی بلند ایرانی است که امروز می خواهیم در رابطه با آن توضیح دهیم. به طور کلی شرکت ام وی ام از جمله شرکت‌ های چینی می باشد که به همکاری با شرکت مدیران خودرو پرداخته است. مدیران خودرو یک شرکت خودروسازی داخلی و ایرانی است که با دو شرکت چری و ام وی ام همکاری دارد. تمامی قطعات ساخته شده ام وی ام x33 ها توسط این شرکت از طریق مدیران خودرو به ایران وارد شده و توسط مدیران خودرو نیز مونتاژ می گردند. از جمله بهترین خودرو هایی که ما می توانیم از برند ام وی ام مشاهده نماییم، خودرو mvm x33 می باشد.

پیشینه این خودرو

اگر بخواهیم پیشینه ام وی ام x33 را در آوریم، بایستی بگوییم که در سال ۱۳۸۹ ام وی ام x33 وارد ایران گردید. در واقع این خودرو از زمانی که وارد ایران شده است، توانسته است جایگاه خوبی در ایران پیدا کند. ام وی ام x33 در اصفهان و در چین به نام چری تیگو ۳ معروف است. لذا ام وی ام x33 رقیب خوبی برای خودرو های تولید شده توسط شرکت های کره ای و ژاپنی می باشد. به همین دلیل این خودرو به سرتاسر جهان عرضه شده است. نسل اول ام وی ام x33 شباهت بسیار زیادی به شاسی بلند های ژاپنی داشت. همچنین از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از این خودرو ها بود. امکانات ام وی ام x33 باعث گردیده که افراد با در نظر گرفتن و مقایسه کردن این خودرو با سایر خودرو های شاسی بلند خارجی، خودرو ام وی ام x33 را انتخاب نمایند. همچنین بدانند که تنها از نظر قیمت این دو خودرو با یکدیگر تفاوت دارند. لذا باید گفت که کیفیت و عملکرد این خودرو ها کاملاً عالی بوده و بسیار مناسب برای خریداران می باشد.

مشخصات mvm x33

در رابطه با مشخصات ام وی ام x33 باید بگوییم که این خودرو دارای یک موتور ۲ لیتری با تنفس طبیعی می باشد. تعداد گیربکس آن به صورت ۵ دنده ای و دستی است. البته ما می توانیم شاسی بلند های ام وی ام را به صورت اتوماتیک نیز مشاهده کنیم که ام وی ام x33 نوع دستی یا به عبارت دیگر دنده ای آن می باشد. طراحی داخلی و خارجی ام وی ام x33 بسیار ساده می باشد اما در عین حال خریداران به ظاهر این خودرو امتیاز بالایی می‌ دهند. چرا که ظاهر زیبای این خودرو در عین سادگی، بسیار شیک و باکلاس است.

نکات مهم در رابطه با مشخصات این خودرو

نکات مهم در رابطه با مشخصات این خودرو:

  • از دیگر مشخصات ام وی ام x33 می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • این خودرو دارای حداکثر توانی معادل ۱۳۹ اسب بخار است.
  •  تنفس موتور این خودرو به صورت طبیعی می باشد.
  • دارای چهار سیلندر است.
  • نوع جعبه دنده آن، ۵ دنده ای و دستی است.
  • انتقال نیروی آن به صورت دیفرانسیل جلو می باشد.
  • نوع بدنه این خودرو کراس اوور است.
  • شرکت سازنده آن چین می باشد.
  • سال طراحی و تولید این خودرو ۱۳۸۹ است.
  • دارای ۱۶ سوپاپ می باشد.
  • حجم موتور آن معادل با ۱۹۷۱ سی سی است.
  • حداکثر گشتاور آن معادل ۱۸۰ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور در دقیقه می باشد.
  • سرعت صفر تا صد این خودرو ۱۵ ثانیه است.
  • حداکثر سرعتی که ما می ‌توانیم برای این خودرو در نظر بگیریم، ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می باشد.
  • همچنین نوع مصرف آن به صورت ترکیبی بوده و معادل نه و پنج دهم لیتر در هر صد کیلومتر است.
  • حجم باک آن نیز ۵۷ لیتر می باشد که برای سفر های طولانی بسیار مناسب است.

قیمت ام وی ام x33 در اصفهان

اگر بخواهیم قیمت ام وی ام x33 صفر در اصفهان را مورد ارزیابی قرار دهیم، باید بگوییم که این خودرو جزو شاسی بلند های چینی می باشد. اگرچه دارای کیفیت بسیار عالی، آپشن ها و مزیت های فراوان و امکانات پیشرفته است اما قیمت آن نسبت به شاسی بلند های ژاپنی و کره ای مقرون به صرفه تر می باشد. از این رو افرادی که می ‌خواهند به خرید شاسی بلند بپردازند و بودجه مناسبی برای خرید شاسی بلند های خارجی ندارند، می توانند به خرید ام وی ام x33 در اصفهان اقدام کنند. چرا که ام وی ام x33 علاوه بر داشتن امکانات و کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی نسبت به شاسی بلند های خارجی دارد.
مدیران خودرو از جمله بهترین شرکت های خودروسازی ایران است که به طور کاملا فعالی با شرکت ام وی ام به همکاری پرداخته است. به این صورت که شرکت ام وی ام اگر خودروی جدیدی را رونمایی بکند، در کوتاهترین زمان آن خودرو نیز وارد ایران می ‌شود.نحوه کار مدیران خودرو نیز همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم، به این صورت است که قطعات ام وی ام x33 و سایر شاسی بلند ها از طریق مدیران خودرو به ایران وارد شده و سپس توسط این شرکت مونتاژ می گردد. در نهایت شما شاهد یک خودرو بسیار پیشرفته و عالی خواهید بود.

خرید ام وی ام x33 در اصفهان

برای خرید ام وی ام x33 در اصفهان و هرجای دیگری شما بایستی اطلاعات کاملی از این خودرو داشته باشید. برای مثال آشنایی با امکانات ام وی ام x33 امر بسیار مهمی در زمان خرید آن می باشد. از جمله مهم ترین امکاناتی که ما می‌ توانیم در این خودرو مشاهده نماییم، می توان به سنسور دنده عقب، سانروف برقی، کنترل سیستم صوتی، آینه های جانبی برقی، شیشه بالابر برقی برای هر چهار درب، ترمز ای بی اس، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو در زمان بروز وقایع و غیره اشاره نمود. شما برای خرید ماشین ام وی ام x33 در اصفهان بایستی به مرکزی مراجعه نمایید که بتواند با بهترین و مناسب ترین قیمت خودرو های ام وی ام را در اختیار شما قرار دهد. به طور کلی بهترین مرکزی که ما می ‌توانیم به شما معرفی نماییم، مرکز خودرویی هشت می باشد. این مرکز به فروش ام وی ام x33 به بهترین نحو خواهد پرداخت. لذا شما اگر جزو آن دسته از افراد هستید که تصمیم گرفته اید، به خرید خودرو x33 بپردازید. ما به شما توصیه می ‌کنیم که حتماً به مرکز خودرویی هشت مراجعه نمایید. چرا که این مرکز بهترین مرکز برای خرید این خودروها می باشد.