شماره تماس

03191092088

مجله خودرو

چری آریزو ۶ پرو

چری آریزو 6 پرو (fownix Arrizo 6 Pro) یا چری آریزو GX یکی از خودروهای جدید شرکت چینی چری است. این خودرو جدیدترین محصول مدل زیر مجموعه آریزو است. آریزو 6 پرو را باید گران ترین سدان چینی بازار دانست که با ظاهری متفاوت و فناوری بیشتری نسبت به دیگر محصولات چری وارد بازار داخلی شده است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این خودرو با کارشناسان ما در نمایشگاه اتومبیل هشت تماس بگیرید.

 
 

 

 

گالــــری تیگو ۸ پرو مکس

طراحی خارجی تیگو ۸ پرو e پلاس

آینه بغل برقی تاشو

سانروف پانوراما دارای مساحت نوری تا 1.13 متر مربع است که به کاربران امکان می دهد از تجربه تماشای کیهان لذت ببرند. روشن / خاموش / پیچ و تاب با یک لمس، طراحی شیشه ای نچسب از افراد در برابر آسیب محافظت می کند.

 
 

 

 

جلو پنجره بزرگ مشبک

نورهای بالا و پایین LED از یک ماتریس بازتابنده چند حفره ای استفاده می کنند. کاملا ساده و ظریف که همه چیز را روشن می کند.

 
 

 

 

چراغ‌های عقب LED ماتریکس

خط کمربند بالایی افقی و مربع است و  از بدنه کناری عبور می کند.  دو خط کمربند پایینی گرد و پویا هستند و فضایی پرشتاب، پویا و مدرن را ایجاد می کنند.

 
 

 

 

عملکرد و راندمان چری آریزو ۶ پرو

موتور 1.5 لیتری توربو خودروی آریزو 6 پرو دارای بازده حرارتی تا حد 37.1 درصد و حداکثر قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر می‌باشد. موتور خودروی آریزو 6 پرو از قابلیت های جدیدی بهره‌مند است که این امر موجب شده شتاب آن تا 35 درصد افزایش پیدا کند و مصرف سوخت تا 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش یابد. این مزیت باعث شده که شما حین رانندگی در دور بالای موتور نگران مصرف سوخت نباشید و از سفر خود لذت ببرید.

طراحی داخلی فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس

نورپردازی آبی یخی داخل کابین

داخل کابین خودروی آریزو 6 پرو به رنگ آبی یخی نورپردازی شده است که حس هوشمندی خودرو را به مخاطب القا می کند.

 
 

 

 

فضایی جادار و راحت

ابعاد فضای داخلی کابین خودروی آریزو 6 پرو (4710mm×1825mm×1490mm) می‌باشد که میان خودروهای هم رده خود بزرگ‌ترین ابعاد فضای کابین را دارد. برای سرنشینان عقب خودرو فضای پای 930 میلیمتری در نظر گرفته شده است که این امر موجب شده تمامی سرنشینان حس آسودگی و راحتی را در حین سفر تجربه کنند.

پنل مرکزی شناور

در طراحی پنل مرکزی خودروی آریزو 6 پرو از سبک طراحی Bauhaus آلمانی الهام گرفته شده است که ترکیبی از تعادل و سادگی  باهم است.

فضای آرام و بی صدا

آزمایش‌های مهندسی NVH متعددی به طور مکرر جهت بهبود ساختار بدنه خودرو آریزو 6 پرو انجام شده است که نتیجه کاهش بی نظیر سروصدا و لرزش خودرو در شرایط مختلف جاده ای است. علاوه بر این کلیه منافذی که باعث ورود صدا از خارج به داخل ماشین است به طور کامل پوشیده شده است.

 
 

 

 

آسایش و راحتی چری آریزو ۶ پرو

پنل 7 اینچی

پنل 7 اینچی خودروی آریزو 6 پرو به یک قاب کروم مزین شده که از سبک ساعت Patek Philippe الهام گرفته شده و تصویری خیره‌کننده را برای مخاطب ایجاد می‌‎کند.

تکنولوژی Mirror Link

در خودروی آریزو 6 پرو به راحتی می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را تنها با یک کابل USB به صفحه نمایش 9 اینچی خودرو منتقل کنید.

 
 
 
 
 

 

 

دید کامل با دوربین 360 درجه

خودروی آریزو 6 پرو به چهار دوربین 180 درجه در جلو، عقب، راست و چپ خود مجهز می‌باشد که با کمک این دوربین‌ها نمایی 360 درجه از اطراف خودرو در دیدرس راننده قرار گرفته است.

 
 
 

 

 

نقاط قوت

نقاط ضعف

منو
وبلاگ
خانه