ام وی ام x33s در اصفهان

ام وی ام x33s در اصفهان خودرویی است که این روزها توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. همانطور که در مقاله های قبلی به آن اشاره نمودیم، نام دیگر mvm x33s، تیگو ۳ می باشد. به طور کلی اولین گروه از خودرو های تیگو، تیگو 3 بودند که در سال ۲۰۲۰ وارد بازار گردیدند. همه ی این خودرو ها توسط شرکت چینی به نام چری، تولید و عرضه می‌ شوند. مدیران خودرو نیز که به همکاری با این شرکت معتبر پرداخته است، به محض اینکه شرکت چری از ماشین های شاسی بلند خود رونمایی می کند، سریع قطعات آن را وارد ایران کرده و با مونتاژ کردن آن ها، خودروهای جدید را وارد بازار ایران می گرداند.همه تیگو دارای تیپ های مختلفی هستند. تیگو 3 نیز دارای تیپ های مختلفی است. در مقاله ی قبل یکی از تیپ های آن به نام ام وی ام ایکس ۳۳ را مورد بررسی قرار دادیم. حال می خواهیم سومین تیپ از چری تیگو ۳ را به نام ام وی ام x33s به شما معرفی نماییم.

ظاهر این خودرو

ظاهر این خودرو در واقع لیفت شده می باشد و نسبت به سایر تیپ های تیگو ۳ از ظاهر بهتری برخوردار است. فروش ام وی ام x33s در اصفهان توسط مراکز مختلف و همچنین شرکت مدیران خودرو در تابستان سال ۹۹ شروع شد. ظاهر این خودرو نسبت به تیپ اول و دوم آن بسیار شکیل تر است. جالب است بدانید که غیر از ظاهر زیبایی که تیپ سوم تیگو ۳ یعنی خودرو x33s دارد، شما نمی توانید بخش دیگری را در این خودرو بیابید که نسبت به دو تیپ قبلی آن متفاوت باشد. از این رو شما در زمان خرید x33s باید آگاه باشید که هیچ گونه تغییری در امکانات و آپشن های این خودرو وجود ندارد. بلکه تنها ظاهر زیبای این خودرو است که می‌ تواند باعث جذب مشتریان گردد. زیبایی این خودرو را می توانیم مدیون جلو پنجره جدیدش باشیم. این تغییر باعث گردیده است که تیگو ۳ بسیار زیبا و جسور به نظر برسد.

قیمت ام وی ام x33s در اصفهان

عامل مهم دیگری که برای خرید ام وی ام x33s وجود دارد، قیمت x33s صفر می باشد. قیمت ام وی ام x33s در اصفهان و در تمامی نقاط دیگر  کاملاً وابسته به نوسانات ارزی است. چراکه این خودرو خارجی بوده و قطعات آن با ارزهای خارجی وارد ایران خواهد شد. پس هرگونه نوسانات ارزی می تواند بر قیمت ام وی ام x33s تاثیر مستقیم داشته باشد. در هر صورت شما برای بهره گیری از بهترین قیمت ام وی ام x33s می توانید به مجموعه خودرویی هشت مراجعه نمایید. چرا که این مجموعه به علت داشتن وجدان کاری بسیار بالا بهترین قیمت ها را به شما ارائه خواهد داد.

قیمت کارخانه ام وی ام x33s

همانطور که همه آگاه هستیم، قیمت کارخانه ام وی ام x33s نسبت به قیمتی که سایر مراکز نظیر مجموعه خودرویی هشت ارائه می ‌دهند، ارزان تر است. چرا که شما در زمان خرید مستقیم از کارخانه مدیران خودرو نیازی به پرداخت حق دلالی مراکز ارائه دهنده این خودرو ها را ندارید. تنها مسئله مهمی که در رابطه با خرید ام وی ام x33s از کارخانه وجود دارد، این است که شما زمانی که می خواهید با قیمت کارخانه ام وی ام ایکس ۳۳ اس را خریداری نمایید، بایستی در قرعه کشی این شرکت عضو شوید. اگر که در قرعه کشی برنده شوید، سپس می توانید به خرید این خودرو بپردازید.
نکته حائز اهمیت دیگر این است که این شرکت برای فروش خودرو های خود دارای شرایط مختلفی است. از جمله مهم ترین شرایط آن می توان به نداشتن پلاک فعال، داشتن گواهینامه، داشتن حساب وکالتی و غیره اشاره نمود. این در حالی است که شما وقتی که از یک مرکز مانند مرکز خودرویی هشت خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ اس را خریداری می نمایید، نیازی به داشتن این شرایط ندارید. چرا که می توانید خیلی راحت و با پرداخت هزینه ای بیشتر این خودرو در سریعترین زمان تحویل بگیرید.

بررسی مشخصات ام وی ام x33s در اصفهان

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، مشخصات ام وی ام x33s  نسبت به تیپ های قبلی تیگو 3 کاملاً یکسان می باشد و ما نمی توانیم به جز ظاهر این تیپ‌ ها، مورد دیگری را مشاهده نماییم که تفاوت داشته باشد. از جمله مهم ترین مشخصات ام وی ام x33s در اصفهان که مورد توجه قرار گرفته است می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

آپشن های x33s

اگر بخواهیم آپشن های ام وی ام x33s را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که از جمله مهم ترین آپشن های این خودرو می ‌توان به سیستم کروز کنترل، سیستم ایستایی در سر بالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری و غیره اشاره نمود. این آپشن ها در دو تیپ دیگر تیگو 3 نیز وجود دارند و باعث شده اند که این تیپ نیز همانند تیگو های دیگر بسیار محبوب به شمار بیاید.

خرید mvm x33s در اصفهان

برای خرید ام وی ام x33s در اصفهان شما بایستی مرکزی را انتخاب نمایید که بتواند علیرغم اینکه قیمت های مناسبی را به شما ارائه دهد، دارای کیفیت و ضمانت بالایی نیز باشد. بهترین مرکزی که ما می توانیم به شما معرفی نماییم، مرکز خودرویی ۸ می باشد. این در حالی است که روش های دیگری برای خرید ام وی ام x33s در اصفهان نیز وجود دارد. یکی از رایج ترین روش های خرید این خودرو، خرید از شرکت مدیران خودرو به صورت مستقیم است. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، خرید مستقیم خودرو از این شرکت، نیازمند داشتن شرایط خاص است. در واقع شامل شرکت در قرعه کشی، برنده شدن در قرعه کشی و سپس تحویل در مدت زمان طولانی می باشد.