شرکت سیف خودرو

شرکت سیف خودرو موضوعی است که در ادامه قصد داریم دررابطه‌با آن صحبت کنیم و محصولات این شرکت را به شما معرفی نماییم. به‌طورکلی شرکت سیف خودرو از جمله شرکت‌های خودروسازی در ایران است که شروع کار خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است. می‌توان گفت که این شرکت یک نماینده انحصاری برای سوبارو ژاپن می‌باشد که در ایران فعالیت دارند. در اواخر سال ۱۳۹۵ به دلیل تغییر سیاست‌هایی که وجود داشت و همچنین حمایت از تولید و اشتغال ملی این شرکت پیشرفت زیادی نمود.

این شرکت را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی در ایران نام برد و می‌توان قدمت آن را حدود ۶۰ سال تخمین زد. این روزها خودرو های جدیدی از جانب این شرکت وارد بازار شده است. خودروهای سیف خودرو دارای کیفیت بالایی هستند و تولید ملی به شمار می‌آیند. ازاین‌رو هم از نظر کیفیت بسیار بالا می‌باشند و هم از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند. در ادامه محصولات شرکت سیف خودرو را به شما معرفی ‌نماییم و شما را با ویژگی‌ها و مشخصات خودروی جدید سیف خودرو آشنا می‌گردانیم. 

محصولات سیف خودرو

محصولات شرکت سیف خودرو دارای تنوع بالایی هستند تاحدی‌که ما می‌توانیم به سایر خودروهای سیف خودرو نظیر بیسو تی 5، بیسو تی 3 و swm g05 اشاره نماییم. به‌طورکلی باید بگوییم که محصولات این شرکت کاملاً بی‌نظیر هستند و ویژگی‌های محبوبی دارند که باعث شده این خودرو ها طرفداران بسیار زیادی داشته باشند.

این شرکت همواره در تلاش بوده است که بتواند بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را تولید نماید. اگرچه تمامی قطعات مورد استفاده آن از برندهای سوبار و بیسو است اما گروه سیف خودرو تلاش می‌کنند که به بهترین نحو این قطعات را وارد ایران نموده و مونتاژ کنند. به همین دلیل محصولات نهایی که ما از این شرکت سراغ داریم، کاملاً باکیفیت هستند.

محصول جدید سیف خودرو

به دلیل قدمت بسیار بالای این شرکت ما می‌توانیم محصولات متنوعی را برای آن معرفی نماییم. از جدیدترین محصولاتی که این روزها بسیار پرطرفدار هستند، می‌توان به swm g01 اشاره نمود. این خودرو شاسی بلند از جدیدترین شاسی بلند های شرکت سیف خودرو به شمار می‌آید. اگر بخواهیم طول، عرض و ارتفاع آن را به میلیمتر بگوییم، باید بگوییم که دارای ابعادی معادل 4610*1855*1725 می‌باشد. همچنین دارای جایگاهی برای تعداد ۵ سرنشین است. فاصله بین محورهای آن معادل 2750 میلی‌متر می‌باشد.

وزن خالص این خودرو حدود یک و نیم تن بوده و سایز رینگ آن ۱۸ اینچ و از جنس آلومینیوم می‌باشد. موتور این خودروی جذاب مجهز به اینترکولر و توربو شارژر می‌باشد. همچنین دارای ۴ سیلندر خطی است و معادل ۱۵۵ اسب بخار قدرت موتور آن است. حداکثر گشتاور موتور این خودرو ۲۲۰ نیوتن بر متر بوده و از نظر سیستم انتقال قدرت، گیربکسی، اتوماتیک و ۶ سرعته است. سوخت مصرفی آن به‌ازای هر ۱۰۰ کیلوگرم ۹.۶۲ کیلومتر بوده و مخزن سوخت آن معادل ۵۴ لیتر ظرفیت دارد که این امر برای یک خودرو مزیت مهمی به شمار می‌آید. سیستم‌های تعلیق جلو و عقب، ترمز ضد قفل abs و سیستم پایداری الکترونیکی esp و غیره از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

فروش سیف خودرو

در ایران به دو صورت انجام می‌پذیرد. شما از طریق مختلفی می‌توانید به خرید محصولات این شرکت بپردازید. از جمله مهم‌ترین راه‌هایی که گروه سیف خودرو محصولات خود را به فروش می‌رسانند، سایت آن‌هاست. سایت سیف خودرو محل مناسبی برای ثبت‌نام و خرید محصولات آن می‌باشد. بااین‌حال شما برای ثبت‌نام سیف خودرو می‌توانید راه‌های دیگری را نیز انتخاب نمایید. یکی از مهم‌ترین این راه‌ها مراجعه به مجموعه خودرویی هشت است. این مجموعه خودرویی می‌تواند به‌صورت آزاد به فروش محصولات سیف خودرو بپردازد و شما را از شرایط فروش سیف خودرو آگاه سازد. همچنین می‌توانید در صورت نیاز به برخی از اطلاعات، نیز با کارشناسان مجموعه خودرویی هشت در ارتباط باشید و از آن‌ها سوالات خود را بپرسید. حتی مدارکی که برای خرید محصولات سیف خودرو نیاز است را می توانید از مجموعه هشت پرسید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

فروش سیف خودرو

فروش سیف خودرو در ایران به دو صورت انجام می‌پذیرد. شما از طریق مختلفی می‌توانید به خرید محصولات این شرکت بپردازید. از جمله مهم‌ترین راه‌هایی که گروه سیف خودرو محصولات خود را به فروش می‌رسانند، سایت آن‌هاست. سایت سیف خودرو محل مناسبی برای ثبت‌نام و خرید محصولات آن می‌باشد. بااین‌حال شما برای ثبت‌نام سیف خودرو می‌توانید راه‌های دیگری را نیز انتخاب نمایید. یکی از مهم‌ترین این راه‌ها مراجعه به مجموعه خودرویی هشت است. این مجموعه خودرویی می‌تواند به‌صورت آزاد به فروش محصولات سیف خودرو بپردازد و شما را از شرایط فروش سیف خودرو آگاه سازد. همچنین می‌توانید در صورت نیاز به برخی از اطلاعات، نیز با کارشناسان مجموعه خودرویی هشت در ارتباط باشید و از آن‌ها سوالات خود را بپرسید. حتی مدارکی که برای خرید محصولات سیف خودرو نیاز است را می توانید از مجموعه هشت پرسید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.