تیگو 7 اکسلنت در اصفهان

تیگو 7 اکسلنت در اصفهان و سایر شهرهای ایران طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است پس درصورتی که شما هم به این خودرو یا خرید آن علاقه مند شده اید با ما همراه باشید. به طور کلی تیگو ها امروزه بهترین ماشین های شاسی بلند ایران به شمار می ‌آیند. این خودرو های شاسی بلند حاصل همکاری شرکت مدیران خودرو با شرکت چینی چری می باشند. روند همکاری مدیران خودرو با شرکت چری به این صورت است که قطعات این خودروها توسط شرکت معروف و معتبر چری در چین ساخته شده سپس توسط شرکت ایرانی مدیران خودرو به ایران وارد می شوند. این قطعات به صورت جدا از هم بوده و سپس در کارخانه های بزرگ خودروسازی مدیران خودرو مونتاژ می گردند. از این رو شما می توانید یک شاسی ‌بلند بسیار حرفه ‌ای را مشاهده کنید که در تولید آن شرکت ایرانی خودروسازی مدیران خودرو نقش بسزایی داشته است. به طور کلی در سال 1396 اولین تیگو به نام تیگو ۵ وارد ایران شد. بعد از ورود تیگو ۵ تیپ های مختلفی توسط شرکت چری برای تیگو ۵ در نظر گرفته شد. لذا افراد تمایل بیشتری به خرید تیپ های خاص این خودرو ها داشتند و سپس در سال 1398 ما شاهد ورود شاسی بلند تیگو ۷ بودیم. تیگو هفت نسبت به دیگر تیگو ها دارای آپشن های بهتری بود. همانند خودرو چری تیگو ۵ ، خودرو چری تیگو ۷ نیز تیپ های مختلفی دارد که در بازار به اصطلاح مدل های مختلف آن ها را نامگذاری می کنند. شرکتی به نام شرکت آرین پارس موتور در ایران با شرکت جک موتور در چین همکاری دارد؛ لذا تمامی قطعات محصولاتی که ساخت این شرکت می‌باشند، تولید شده توسط برند جک موتور است. در ایران در شهرستان خمین در استان مرکزی کارخانه این شرکت را خواهیم داشت که علی‌رغم وجود تحریم‌ها به تولیدکردن خودرو های شاسی‌بلند، سواری و نیمه‌سنگین می‌پردازد. همچنین تولید خودرو های سنگین نظیر کامیونت و ون نیز از تولیدات این کارخانه به شمار می‌آیند. مساحت کارخانه پارس موتور بسیار زیاد بوده؛ لذا دارای کارکنان و نیروی انسانی زیادی نیز می‌باشد. به‌طورکلی به علت وجود تجهیزات و کارایی که تولیدات این شرکت دارند، از شرکت‌های پر طرفدار در ایران به شمار می‌رود.

تیپ های مختلف تیگو هفت در اصفهان

یکی از معروف ترین مدل های تیگو هفت در اصفهان و سایر شهرها، تیگو هفت اکسلنت است. در ادامه ما می خواهیم در رابطه با قیمت تیگو 7 اکسلنت، آپشن های تیگو 7 اکسلنت، مشخصات فنی تیگو 7 اکسلنت و همچنین امکانات تیگو 7 اکسلنت برای شما توضیح دهیم. شما با در نظر گرفتن این ویژگی ها می توانید دید بهتر و بازتری نسبت به خودرو تیگو 7 و خرید آن داشته باشید. لذا در زمان خرید می توانید به علت داشتن اطلاعات کافی یک خرید مناسب و بدون پشیمانی داشته باشید پس در ادامه با ما همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که هنگام خرید تیگو اکسلنت در اصفهان یا سایر شهرها به چه نکاتی توجه کنید و یا از چه شرکتی در این راستا کمک بگیرید.

قیمت چری تیگو 7 اکسلنت در اصفهان و سایر شهرها

خودروی لاماری ایما جدیدترین خودروی شاسی بلند زیبا و با کیفیتی است که توسط شرکت آرین پارس تولید گردیده است. این خودرو دارای تنوع تقریباً بالایی از رنگ‌ها در بدنه خود می‌باشد. همچنین دنده آن به‌صورت اتوماتیک بوده و در سال ۱۴۰۱ رونمایی شد. اگر بخواهیم مدل این خودرو را معرفی نماییم، باید بگوییم که در دسته سدان لوکس متوسط قرار دارد. اگرچه قطعات آن از چین وارد می‌شود؛ اما سازنده اصلی آن کشور ایران می‌باشد. در حال حاضر تولید و فروش این خودرو رواج زیادی دارد.
خودرو های چری تیگو 7 دارای ظاهری تقریباً یکسان و آپشن هایی شبیه به هم می باشند. لذا ممکن است افرادی که می خواهند به خرید تیگو ۷ اکسلنت بپردازند، دچار سردرگمی شوند. ما به شما یک راه حل پیشنهاد می دهیم که بتوانید خرید ماشین تیگو ۷ اکسلنت در اصفهان یا هر نقطه ی دیگری را به بهترین نحو انجام دهید. بهترین راه برای یک خرید مناسب آشنایی با مشخصات تیگو اکسلنت می باشد. در راستای مشخصات فنی تیگو ۷ اکسلنت باید بگوییم که این نوع تیگو در واقع یک کراس اور است که از تکنولوژی های پیشرفته ای برای ساخت آن استفاده شده است. استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تر باعث شده است که تیگو ۷ اکسلنت نسبت به تیگو ۵ دارای برتری بیشتری باشد.شاید برای شما هم جالب باشد اما خودرو تیگو ۷ اکسلنت توانسته است که به خوبی در جهان شناخته شود. چراکه این خودرو علاوه بر اینکه نسبت به خودرو های خارجی دیگر دارای قیمت مناسب تری است از نظر آپشن ها هم بسیار پیشرفته تر می باشد.

تیپ تیگو ۷ اکسلنت

زمانی که خودرو تیگو ۷ روی کار آمد، اولین تیپی که از آن وارد ایران شد و توسط شرکت چری ساخته شد، اکسلنت آن بود. در واقع زمان ورود دقیق این خودرو مرداد ۱۳۹۶ بود. سپس با گذشت زمان، مدل ها و تیپ های مختلفی از این خودرو روی کار آمد. در رابطه با خودرو ۷ در تیپ های مختلف باید بگوییم که ظاهر این خودرو ها تغییر چندانی نداشته است و تنها تفاوت آن از نظر ظاهری در نوع پرده می باشد. چراکه خودرو اکسلنت دارای ۱۰ پره است. از جمله مشخصات فنی که ما باید در این خودرو به آن اشاره نماییم به شرح زیر است. 

از مشخصات تیگو ۷ اکسلنت می توان به دیفرانسیل جلو، ۶ دنده ای بودن و اتومات بودن آن، دو کلاچ بودن آن، چهار سیلندر بودن آن، توربو شارژ بودن سیلندر آن، سیلندر پیشرانه آن، داشتن حجم یک و نیم لیتر برای موتور، قدرت موتور معادل ۱۴۷ اسب بخار، همچنین گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر و سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت و غیره اشاره نمود. مصرف این خودرو چری هم به صورت ترکیبی بوده و در هر ۱۰۰ کیلومتر6/7 لیتر مصرف می کند.

امکانات تیگو ۷ اکسلنت

از مهم‌ ترین امکانات تیگو اکسلنت می ‌توان به حذف ترمز دستی، اضافه شدن ترمز پارک برقی، اضافه شدن دو عدد پورت usb برای صندلی های عقب، اضافه شدن چراغ مطالعه برای صندلی های عقب، روکش های جدید صندلی با رنگ نسکافه ای و موکا، طراحی کردن جدید کنسول وسط، انتقال دادن دکمه سنسور پارک به روی کنسول و همچنین روکش جدید رودری ها و غیره اشاره نمود. درصورتی که در رابطه با هرکدام از این موارد سوالی دارید مشاورین ما در مجموعه خودرویی 8 درخدما شما هستند.

خرید چری تیگو 7 اکسلنت در اصفهان و سایر شهرها

از آنجایی که خودرو تیگو ۷ اکسلنت یک خودروی بسیار حرفه ای می باشد. شما بایستی اطلاعات کافی در زمینه خرید آن داشته باشید. در غیر اینصورت دچار تردید خواهید شد. در صورتی که قصد خرید خودرو چری تیگو 7 اکسلنت در اصفهان را دارید کافی است با مشاورین ما در مجموعه خودرویی 8 تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق خودرو، قیمت، موارد فنی و … را در اختیار شما قرار دهند. ما همه روزه در مجموعه خودرویی هشت در خدما شما هستیم.