شرکت دیار خودرو

به طور کلی شرکت دیار خودرو، یک شرکت خودروسازی در ایران است که در شهرستان گلپایگان استان اصفهان واقع شده است. به جرأت می ‌توان گفت که این شرکت جزو بزرگترین شرکت ‌های خودروسازی در اصفهان به شمار می ‌آید. چرا که مساحت آن ۱۴ هکتار می باشد. همچنین در ایجاد خط تولید این شرکت از به روزترین تکنولوژی های دنیا استفاده شده است. علاوه بر آن سالن ها و ساختمان هایی که در این کارخانه یا شرکت وجود دارد، بیشتر از ۲۰ هزار متر مربع مساحت دارند. به همین دلیل ما می توانیم خط تولید کارخانه یا شرکت دیار خودرو را جزو بزرگ ‌ترین خط تولید های خودروسازی در ایران بدانیم. به‌طورکلی این شرکت با شرکت‌های چینی همکاری دارد و با مونتاژ قطعات چینی محصولات خود را تولید می‌کند. به همین دلیل است که محصولات این شرکت، می‌توانند محصول مشترک ایران و چین باشند.

شاید بتوان گفت که علت معروف بودن این شرکت، امکانات و تجهیزات فراوان برای تولید و طراحی خودرو است. همچنین باید بدانید که این شرکت علی‌رغم محصولات باکیفیت، قیمت‌های مناسبی را وارد بازار می‌کند که برای خریداران یک امر بسیار حائز اهمیت است. این شرکت از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نموده است. همچنین باید گفت که اولین محصول مشترک بین این شرکت و شرکت چینی که با آن همکاری دارد و به نام گریت وال موتور می‌باشد، پیکاپ است.

محصولات دیار خودرو

حال می‌خواهیم به معرفی محصولات دیار خودرو بپردازیم. از مهم‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به سابرینا، گریت وال m4، گریت وال h6، وینگل 5 دو کابین، سنوا، خودرو آتش نشانی، ون 9 نفره، ون 13 نفره، آمبولانس، وینگل 5 تک کابین، سابرینا برقی، سابرینا سدان، هاوال و غیره اشاره نمود. در ادامه به ذکر ویژگی‌های مهم‌ترین این محصولات خواهیم پرداخت

سابرینا

از جمله مهم‌ترین و متفاوت‌ترین خودرو هایی که توسط این شرکت خودروسازی ساخته شده است، سابرینا نام دارد. این خودرو دارای قدرتی معادل ۱۵۰۰ سی سی میتسوبیشی می‌باشد. همچنین در بین تمامی محصولات این خودرو دارای بالاترین استانداردها از نظر کیفیت و آلایندگی می‌باشد. سیستم ترمز ای بی اس از ویژگی‌های خوب این خودرو به شمار می‌آید. همچنین ما می‌توانیم کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو را در این خودرو مشاهده نماییم. سیستم‌های دیگری نظیر قفل‌مرکزی و سیستم ضدسرقت نیز به همراه ریموت کنترل از ویژگی‌های دیگر این خودرو به شمار می‌آیند.

گریت وال ام 4

محصول دیگر این شرکت خودروسازی گریت وال ام 4 است. این خودرو یک خودروی منحصربه‌فرد و کاملاً به‌روز می‌باشد. استانداردهایی که برای ایمنی آن به کار گرفته شده است، پیرو استاندارد های ایمنی در اروپا می باشد. سیستم کنترل پایداری خودرو و همچنین توزیع نیروی ترمز از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌آیند. این خودرو از نظر ایمنی بسیار بالا بوده و سیستم تعلیق آن از طراحی ویژه برخوردار است. طراحی این دو سیستم به گونه است که افراد حتی اگر مبتدی هم باشند، به‌خوبی می‌توانند به رانندگی با این خودرو بپردازند.

سنوا

سنوا نیز یکی دیگر از محصولات شرکت دیار خودرو به شمار می‌آید. در واقع می‌توان آن را جزو اولین خودرو های توربو شارژ سدان که با فناوری ساب سوئد تولید شده است، دانست. این خودرو دارای طراحی بسیار لوکس و ظریفی است که طراحی آن از خودرو های ایتالیایی گرفته شده و همین باعث کلاس بالا بودن و خاص بودن این خودرو شده است. اگر شما نیز می‌خواهید یک رانندگی با آرامش کافی را امتحان کنید، خرید این خودرو را به شما توصیه می کنیم. این خودروی چینی تاکنون توانسته است با ظاهر زیبایی که دارد، فروش بالایی نیز داشته باشد.

قیمت محصولات دیار خودرو

برای آگاهی از قیمت محصولات این کمپانی شما بایستی به سایت این شرکت مراجعه نمایید. اگر شما نیاز به اطلاع‌یافتن از شرایط فروش محصولات دیار خودرو را دارید، بایستی که با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید. همچنین فروش دیار خودرو می‌تواند در مجموعه خودرویی هشت نیز صورت پذیرد. لذا اگر شما قصد خرید محصولات این شرکت را دارید، می‌توانید به مجموعه خودرویی هشت مراجعه نموده و به‌راحتی انواعی از خودرو های این شرکت را مشاهده نموده و یکی از آن‌ها خریداری نمایید.

فروش محصولات دیار خودرو

همان‌طور که همه ما می‌دانیم این روزها محصولات شرکت دیار خودرو از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات هستند لذا افرادی که قصد خرید این نوع خودروها را دارند باید به مرکز فروش دیوار خودرو مراجعه نمایند ازآنجایی‌که مراکز متعددی در این زمینه وجود دارد ما به شما مرکز خودرویی هشت را که جزو معتبرترین فروشندگان است معرفی می‌نماییم قبل از هر چیز بهتر است که ابتدا نیازهای خود را بسنجید ازآنجایی‌که محصولات دیار خودرو از تنوع بالایی برخوردار هستند ممکن است که افراد در زمان خرید و انتخاب یک محصول از این شرکت دچار سردرگمی می‌شوند؛ لذا بهتر است که با کارشناسان مجموعه خودرویی هشت نمایید و بهترین و متد مطابق‌ترین خودرو را باتوجه‌به نیازهای خود انتخاب کنید.

 
 

 

 

شرایط فروش اقساطی دیار خودرو

از آنجایی‌که کیفیت و تنوع محصولات این شرکت بالا می باشد، شما می توانید این نوع خودرو ها را در هر فروشگاهی مشاهده نمایید. بهترین فروشگاه برای خرید این خودرو ها مجموعه خودرویی هشت می‌باشد. چرا که شما می‌توانید در این مجموعه فروش اقساطی دیار خودرو را با بهترین قیمت داشته باشید. برای آگاهی از شرایط فروش کافی است که با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید و یا به‌صورت حضوری به این مجموعه مراجعه نمایید. آن‌ها نیز به‌خوبی شما را راهنمایی می‌کنند. سپس شما بهترین محصولات شرکت دیار خودرو را باتوجه‌به نیاز خود  خریداری خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *