تیگو 8 پرو در اصفهان

امروزه خودرو چری تیگو ۸ پرو در اصفهان و سایر شهرهای ایران طرفدارانی پیدا کرده است. به طور کلی خودرو تیگو ۸ پرو تولیدات شرکت چری می باشد. از این رو می ‌توان این خودرو را یک خودروی چینی دانست. با این حال بعد از همکاری شرکت چری با شرکت مدیران خودرو در سال 1396 اولین خودروی تیگو وارد ایران شد. این خودرو توسط شرکت مدیران خودرو مونتاژ گردید. به دلیل همکاری کردن شرکت چری چین و شرکت مدیران خودرو شما می توانید انواع شاسی بلند های چری را در ایران مشاهده نمایید.

تیگو ۸ پرو

در واقع هر آنچه شما از شاسی بلند های چری در خیابان می بینید، آن ها توسط شرکت خودروسازی ایرانی به نام مدیران خودرو مونتاژ گردیده است. همچنین به صورت انحصاری شرکت مدیران خودرو قطعات خودرو های چری را وارد ایران می کند. به جزء شرکت مدیران خودرو هیچ شرکتی دیگری در ایران با برند معروف و معتبر چری همکاری ندارد. با این حال ما از سال ۱۳۹۶ به بعد شاهد به روز وارد شدن خودروهای شاسی بلند و زیبا و با کیفیت بالا به نام تیگو بودیم.

روند ورود تیگو ها به ایران

اولین خودروی تیگو، تیگو 5 سپس تیگو 7 و سپس تیگو 8 بود. هر کدام از این تیگو ها دارای تیپ ها و مدل های مختلفی بودند. از این رو ما می توانیم برای تیگو ۵ مدل هایی به نام های آی ای، اکسلنت، لاکچری، اسپرت را مشاهده نماییم. همچنین خودرو تیگو ۷ دارای مدل های نظیر لاکچری و اکسلنت بود. خودرو تیگو ۸ نیز علاوه بر مدل معمولی که دارد، دارای یک مدل دیگر به نام خودرو تیگو ۸ پرو می باشد.مسلماً تفاوت هایی در این بین وجود دارد که باعث گردیده است، ما نوع متفاوتی از خودرو تیگو ۸ به نام خودرو تیگو 8 پرو را مشاهده نماییم. طراحی این خودرو به صورت بین المللی بوده و حاصل سال ها زحمت و تلاش شرکت چری می باشد. همچنین شرکت مدیران خودرو با تلاش ‌های بسیار زیادی که داشته است، توانسته است به مونتاژ کردن این خودروی حرفه ای بپردازد.در واقع یکی از کراس اوور هایی که ما می ‌توانیم این روز ها مشاهده نماییم که شبیه شاسی بلند های خارجی می باشد، خودرو تیگو ۸ پرو است. این خودرو دارای مزیت هایی نظیر: قیمت مناسب، سواری بسیار راحت و کاربری بسیار خوب است. به همین دلیل خریداران بیشتر مشتاق می ‌شوند که به خرید تیگو 8 پرو بپردازند. طراحی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است، کاملاً مدرن بوده و کاربری آن همراه با آرامش و امنیت می باشد. در واقع خودرو تیگو ۸ پرو مدیران خودرو را می توان جز نسل جدید خودرو های چینی دانست که علاوه بر ظاهری زیبا دارای کیفیتی بسیار بالا و مناسب می باشد.

بررسی مشخصات فنی تیگو 8 پرو در اصفهان

اگر بخواهیم مشخصات فنی تیگو ۸ پرو را ذکر کنیم، باید بگوییم که این خودرو شاسی بلند دارای سایز بزرگ تر می باشد که قابلیت حمل هفت سرنشین را دارد. همچنین پیشرانه خودرو تیگو ۸ پرو معادل یک و شش دهم لیتر بوده و دارای ۴ سیلندر به صورت توربو شارژ می باشد. همچنین قدرت موتور این خودرو معادل ۱۹۷ اسب بخار است که در محدوده ۵۵۰۰ دور بر دقیقه با حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر قرار دارد.

تیگو ۸ پرو قیمت

در بین تمامی خودرو های تیگو، قیمت خودرو تیگو 8 پرو بیشتر است. چرا که این خودرو از بین تمامی تیگو ها دارای برتری های بیشتری بوده و از آپشن های بیشتری برخوردار است. اگر بخواهیم آپشن های تیگو 8 پرو را با آپشن های سایر خودرو های تیگو مقایسه نماییم، مسلماً به مواردی دست خواهیم یافت که می توان موجب حیرت و هیجان ما شود. از این رو به علت بیشتر بودن امکانات خودرو تیگو 8 پرو انتظار قیمت بالاتری برای این خودرو خواهیم داشت. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق خودرو تیگو 8 پرو در اصفهان با مجموعه خودرویی 8 تماس بگیرید.

آپشن های تیگو ۸ پرو

نام دیگر خودرو تیگو ۸ پرو، تیگو ۸ پلاس می باشد. به طور کلی از سال ۱۳۹۸ خودرو های تیگو۸ وارد بازار شدند و بعد از گذشت یک سال یعنی در سال ۱۳۹۹ مشاهده ورود خودرو تیگو ۸ پرو بودیم. این خودرو دارای آپشن‌ها و امکانات بیشتری می باشد. همچنین از نظر ظاهر بسیار زیبا است. اگر بخواهیم آپشن های تیگو 8 پرو را نام ببریم، بایستی به رادار تصادف از عقب، رادار تصادف از جلو، ترمز اضطراری، رادار نقطه کور، رادار ماندن بین خطوط، رادار تابلو خوان، رادار تغییر لاین، کروز کنترل هوشمند، سنسور باز شدن درب ها و غیره اشاره نماییم. تمامی آپشن هایی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم، همگی بخشی از آپشن های تیگو ۸ پرو می باشند. چرا که این خودرو از قابلیت ‌های بسیار ویژه ای برخوردار است.

امکانات تیگو ۸ پرو

با اطلاع یافتن از مشخصات فنی تیگو ۸ پرو و همچنین آشنایی با آپشن های این خودرو شما می دانید که امکانات تیگو  ۸ پرو بسیار زیاد می باشد تا حدی که خریداران می توانند این خودرو را با خودرو های کاملاً خارجی مقایسه نمایند. خودرو های خارجی، خودرو هایی هستند که علاوه بر این که قطعات آن ها توسط برند های معروف خارجی تولید می ‌شوند، کار مونتاژ آن ها نیز با همان برند ها است. خودرو هایی که در ایران توسط مدیران خودرو مونتاژ می‌ شوند، می‌ توانند جزوی از تولیدات ملی به شمار آیند. از این رو در مقایسه با تمامی خودرو هایی که مونتاژ آن ها بر عهده خود خارجی می باشد، این خودرو می تواند خودی نشان دهد. در واقع مدیران خودرو که از شرکت های خودرو سازی ایرانی است، توانسته است به مونتاژ تیگو ۸ پرو بپردازد. لذا امکانات تیگو ۸ پرو بسیار بالا می ‌باشد و می‌ تواند با رقبای خارجی خود به رقابت بپردازد.

خرید تیگو 8 پرو در اصفهان و سایر شهرهای ایران

به علت داشتن امکانات بسیار زیاد تیگو ۸ پرو، قیمت آن نیز به تبع افزایش خواهد پیدا نمود. به همین دلیل خرید آن کاری دشوار و سخت خواهد شد. به این صورت که شما ممکن است در زمان خرید از محل مناسبی خرید خود را انجام نداده و مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوید. علاوه بر این که شما می توانید به قرعه کشی شرکت مدیران خودرو بپیوندید و در صورتی که در این قرعه کشی برنده شوید، به خرید این خودرو بپردازید. همچنین می توانید به صورت آزاد این خودرو را از مجموعه خودرویی هشت خریداری نمایید. این مجموعه می ‌تواند راهنمایی بسیار خوبی برای شما باشد و شما را در زمینه خرید تیگو پرو یاری کند.