تیگو 5 ie در اصفهان

تیگو 5 ie در اصفهان موضوعی است که در ادامه می‌خواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم و بدانیم که این خودرو چگونه خودرویی هست؟ تیگو 5 ie خودرو جدیدی در بازار ایران است. در واقع تیگو5 ie جزو آن دسته از خودرو هایی می‌باشد که توسط شرکت مدیران خودرو وارد شده است. به‌طورکلی این خودرو ها تولید شده توسط برند چری می‌باشند. چری از سال‌های طولانی با شرکت مدیران خودرو همکاری داشته و به صادرات خودرو های به‌روز در ایران مشغول است. به‌طورکلی این برند هر ساله مدل‌های جدیدی را وارد بازار می‌نماید. برای مثال ما تیگو 5 را در مدل‌های مختلفی خواهیم داشت.

این مدل‌ها هر کدام می‌توانند دارای تفاوت‌های اندکی باشند. در این بین نکته مهم اینجا است که با ورود مدل‌های مختلف ما شاهد آپشن‌های بیشتری هستیم و می‌توانیم بگوییم که مدل‌های جدیدی که وارد بازار می‌شوند، نسبت به مدل‌های قبلی از یک برتری خاص برخوردار هستند. از نظر عملکرد و ظاهر نیز می‌توانند تفاوت‌هایی را نیز با همدیگر داشته باشند. مسلما خودرو های قدیمی نسبت به خودرو های جدید از امکانات و آپشن‌های کمتری برخوردار هستند؛ اما در این بین افرادی که می‌خواهند به خرید تیگو 5 ie بپردازند، ممکن است دچار دوگانگی‌ها و مشکلاتی شوند. از جمله این مشکلات این است که آن‌ها دچار سردرگمی در زمان انتخاب یکی از این مدل خودرو ها خواهند شد. به این صورت که نمی‌دانند بین خودرو تیگو 5 اکسلنت، خودرو تیگو 5 لاکچری اسپرت و خودرو تیگو 5 ie کدام یک را انتخاب نمایند.

ما در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که بهترین مکان برای انتخاب و خرید خودرو تیگو 5 کجا است؟ شما باتوجه‌به چه معیارهایی بایستی از بین سه مدل ذکر شده در بالا یکی را انتخاب نمایید؟ همچنین به ذکر آپشن‌های خودرو tiggo 5 ie بپردازیم. لذا اگر قصد خرید خودرو تیگو 5 را دارید، بهتر است که با ما در ادامه مقاله همراه باشید و اطلاعات خوبی را کسب نمایید.

قیمت چری تیگو 5 ie در اصفهان

از جمله اطلاعاتی که افراد در زمان خرید تیگو 5 ie می‌خواهند از آن آگاه شوند، قیمت تیگو 5 ای ایی می‌باشد. آن‌ها همواره سعی دارند که خودرویی را انتخاب کنند که علاوه بر داشتن امکانات زیاد از نظر قیمتی نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد. قیمت تیگو 5 ای ایی نسبت به نوع اسپرت لاکچری و اکسلنت مقداری مناسب‌تر می‌باشد. در واقع قیمت چری تیگو 5 ie در اصفهان این روزها کاملاً متغیر است ما نمی‌توانیم یک قیمت دقیق به شما بگوییم. از آن جایی که قیمت خودرو علی‌الخصوص خودرو های وارداتی با تغییرات قیمت دلار دستخوش تغییر قرار می‌گیرند، قیمت تیگو 5 و همچنین سایر تیگو ها هر روز متغیر خواهد بود.

ازاین‌رو بهتر است که شما برای اطلاع‌یافتن از قیمت تیگو 5 ie در اصفهان یا هر شهر دیگری هر روز قیمت آن را بررسی نمایید. 

خرید تیگو 5 ie در اصفهان

خرید خودرو تیگو 5 ie در اصفهان و شهرهای دیگر به علت گران‌قیمت بودن این خودرو نیازمند دقت زیادی است. برای انتخاب این خودرو شما بایستی ابتدا آپشن‌ها و امکانات خودرو را بررسی نموده، سپس از قیمت آن آگاهی پیدا کنید. پس از آن قیمت را با بودجه خود تطبیق دهید، بعد از این که همه این موارد بررسی شد. زمان انتخاب یک مکان مناسب برای خرید این خودرو می‌باشد. بهترین مکانی که ما می‌توانیم به شما معرفی نماییم، مجموعه خودرویی ۸ می باشد. این مجموعه می‌تواند مناسب‌ترین خودروها را با قیمت بسیار خوب به شما ارائه دهد. نکته مهمی که در رابطه با این خودرو وجود دارد، این است که شما می‌توانید در مجموعه هشت، خودرو کارکرده تیگو 5 را نیز خریداری نمایید. ازآنجایی‌که خرید خودرو کارکرده مستلزم دقت بسیار بالایی می باشد، این مجموعه می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما نماید.

مجموعه خودرویی هشت با متخصص ترین مشاوران و در تمامی زمینه های خرید و فروش خودرو در خدمت شماست.

آپشن های تیگو 5 ie

در خرید خودرو تیگو مهم‌ترین مسئله‌ای که خریداران به آن توجه می‌کنند، آپشن ‌های آن خودرو می‌باشد. حال می‌خواهیم به شما آپشن های تیگو 5 ie را معرفی نماییم که شما عزیزان این آپشن ها را با معیار های خود ابتدا بررسی نموده و سپس اگر مطابقت داشته باشد، به خرید آن از مجموعه خودرویی هشت بپردازید. از جمله مهم‌ترین آپشن های خودرو تیگو 5 ie به شرح زیر می باشد:

  •  این خودرو دارای موتور قدرتمند با قدرت ۱۳۹ اسب بخار و با ظرفیت ۲ لیتر می باشد.
  •  گشتاور این خودرو معادل 185 نیوتن متر است.
  •  مصرف سوخت آن به‌صورت ترکیبی از بنزین و گازوئیل بوده و در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود 8.9 لیتر بنزین مصرف می‌نماید.
  •  داشتن تجهیزاتی نظیر: ESP، ASR ، DTC ، HAC و EBA از جمله قابلیت‌های آن می باشد.
  •  این خودرو دارای یک آپشن بسیار جذاب به نام سانروف برقی است.
  •  همچنین دارای سنسور فشار باد تایر است و شما می توانید با استفاده از این سنسور به حفظ امنیت خود کمک بسزایی نمایید.
  •  سیستم کروز کنترل از جمله آپشن‌های مهمی است که خودرو تیگو 5 ie دارد. در واقع این سیستم کنترل کننده سرعت خودرو می باشد. زمانی که شما می‌خواهید به مسافرت بروید و مسافت طولانی را طی نمایید، می‌توانید دکمه آن را فشار داده و به حفظ سلامتی خود کمک کنید.

عوامل مختلفی می‌توانند به روی قیمت این خودرو تاثیر گذار باشند. از جمله مهم‌ترین نکته‌ای که می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد، مرکز خریدی است که شما برای خرید این خودرو انتخاب خواهید کرد. لذا به شما مجموعه خودرویی هشت را معرفی می‌نماییم. این مجموعه سال‌های طولانی است که در زمینه خریدوفروش و خودرو های شاسی‌بلند به‌خصوص خودرو تیگو 5 فعالیت دارد. این مرکز همواره با کاهش سود خود مناسب‌ترین قیمت‌ها را به خریداران ارائه می‌دهد و سعی دارد که رضایت آن‌ها را با کاهش سود خود جلب نماید. مهم‌ترین هدف و تارگت مجموعه خودرویی هشت رضایت و خشنودی مشتریان می‌باشد.