شرکت سبلان خودرو مایوان

شرکت سبلان خودرو مایوان موضوعی است که در ادامه می خواهیم درباره آن صحبت کنیم. به طور کلی این مرکز جزو مهم ترین زیر مجموعه های کار آفرینان می باشد. لذا در زمینه تولید و ساخت انواعی از خودرو های نیمه سنگین تجاری، شهری و بین شهری فعالیت دارد. این مرکز با اتکا به فناوری های روز دنیا محصولات خود را به روز رسانی کرده و محصولات جدیدی را به بازار وارد می کند. به همین دلیل می توان گفت که از موفق ترین مراکز برای رفع نیاز کشور جهت نو ساختن ناوگان حمل و نقل می باشد.
شرکت سبلان خودرو از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون توانسته است نام درخشانی را از آن خود نماید. اولین کلنگ این شرکت را وزیر صنایع و معادن زده است. همچنین در سال ۱۳۹۱ معاون رئیس جمهور در بهره برداری آن شرکت کرده است. لذا می توان گفت که این مرکز یکی از بهترین مراکز تولید خودرو می باشد.

این مرکز دارای مدیران بسیار زبده و حرفه ‌ای می‌باشد که توانسته اند به همکاری با شرکت Daewoo bus کره جنوبی بپردازند. به همین دلیل می توان گفت که فناوری جیک و فیکسچر را نیز از همین کشور آموزش دیده اند. اگر بخواهیم میانگین تولید سالانه خودرو های نیمه سنگین توسط این شرکت را نام ببریم، بایستی به دو هزار دستگاه اشاره نماییم.
همچنین باید بدانید که در سال های اخیر این شرکت برای تامین کردن نیاز های کشور از نظر اتوبوس های شهری و بین شهری با شرکت VOLGABUS قرارداد بسته است. لذا توسط این شرکت تکنولوژی های روز را وارد ایران نموده است. امید است این مرکز با داشتن مهندسان و مدیران بسیار حرفه ‌ای بتواند در سال‌ های آتی نیز موفقیت های بیشتری را کسب نموده و در بخش های خصوصی و دولتی نقش مهم تری را ایفا نماید.

محصولات دیار خودرو

قبل از اینکه به معرفی محصولات سبلان خودرو بپردازیم، بایستی به شما بگوییم که این شرکت با بهترین شرکت های روز دنیا که در زمینه تولید خودرو فعالیت دارند، قرارداد بسته است. لذا تکنولوژی و علم خودروسازی توسط این شرکت ها با شرکت سبلان خودرو در حال انتقال است. به همین دلیل محصولاتی که سبلان خودرو تولید می نماید، بی نظیر بوده و برگرفته از پیشرفته ترین تکنولوژی ها می باشند. از جمله مهم ترین شرکت هایی که ما می توانیم به آنها اشاره نماییم که با مرکز سبلان خودرو قرارداد دارند به نام های زیر می باشند:
Gac
Daewoo bus
Volgabus
Foton

مهم ترین محصول سبلان خودرو

به طور کلی این شرکت تاکنون محصولات مختلفی را وارد بازار کرده است؛ اما مهم ترین محصول آن که تاکنون فروش بسیار بالایی نیز داشته است، به نام آرتا پلاس می باشد. این مینی بوس یک خودروی بسیار شیک و مدرن است که توانایی بسیار زیادی در افزایش ایمنی و راحتی سرنشینان در طول سفر دارد. اگرچه می توان در حمل و نقل شهری نیز از مینی بوس آرتا پلاس استفاده نمود اما به علت راحتی بسیار بالایی که برای سرنشینان فراهم می سازد، معمولاً از مینی بوس آرتا پلاس در سفر هایی با مسافت های طولانی استفاده می شود.

از جمله مزیت هایی که می توان برای آرتا پلاس نام برد: کیفیت بالا در صدا، آمپلی فایر و باند های داخلی است که می توانند بسیار مورد توجه واقع شوند. همچنین در ساخت این خودرو تمرکز زیادی به روی آیرودینامیکی که یک ویژگی منحصر به فرد برای ماشین های نیمه سنگین می باشد، داشته اند. همچنین ما می توانیم از این خودرو کاهش مصرف سوخت، کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات آن، افزایش طول عمر این خودرو و قطعات آن را انتظار داشته باشیم. ظرفیت و تعداد سرنشینان این خودرو بالا بوده و می تواند برای سرنشینان یک سفر فوق العاده را مهیا سازد.

 

قیمت محصولات سبلان خودرو

اگر بخواهیم در رابطه با قیمت محصولات سبلان خودرو صحبت کنیم باید بگوییم که این خودروها تولید یک شرکت کاملا ایرانی می باشند. محصولات آن شرکت جزو تولیدات ملی محسوب می شوند. به همین دلیل قیمت محصولات سبلان خودرو نسبت به سایر شرکت ها و برند های دیگر مقرون به صرفه تر است. اگرچه این شرکت تکنولوژی ها و فناوری های تولید خودرو را از شرکت های خارجی و معروف دریافت می کند اما به علت داخلی بودن محصولات آن، قیمت های مناسبی را روی محصولات خود گذاشته است.
همچنین جالب است بدانید که محصولات سبلان خودرو علیرغم داشتن قیمت مناسب از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. لذا به جرأت می‌ توان گفت که کیفیت محصولات سبلان خودرو با کیفیت محصولات برند های معروف خارجی چندان تفاوتی ندارد و این را سرنشینان و صاحبان این محصولات می توانند به خوبی احساس کنند.

شرایط فروش سبلان خودرو

شرایط فروش محصولات سبلان خودرو بسیار ساده و راحت می باشد. شما می توانید به سایت رسمی این شرکت مراجعه نموده و هر اطلاعاتی را که بخواهید به دست بیاورید. گاهی اوقات افرادی هستند که برای کسب اطلاعات بیشتر نیاز به مشاوره دارند. لذا آن ها می توانند در آخر سایت سبلان خودرو به قسمت مشاوره مراجعه نموده، فرم خود را پر کنند یا اینکه با شماره ای که در آن قسمت درج شده است، تماس حاصل نمایند. به این صورت می توانند شرایط فروش سبلان خودرو را از کارشناسان آن مرکز بپرسند. آن ها نیز به خوبی خریداران را راهنمایی می‌ کنند، چراکه از مهم ترین استراتژی های سبلان خودرو مشتری مداری می باشد.
حتی اگر خریداران بخواهند که به صورت حضوری به این شرکت مراجعه نمایند، می توانند به آدرس درج شده در سایت رسمی سبلان خودرو مراجعه نموده و یا اینکه از طریق ایمیل این مرکز با آن ها در ارتباط باشند.

علاوه بر این موارد درصورتی که هرگونه سوالی در این باره یا در رابطه با شرایط خرید و فروش خودرو در اصفهان دارید، کارشناسان ما در مجموعه خودرویی هشت در خدمت شما هستند.