از کوچه های تنگ و باریک به سادگی عبور و ترافیک وحشتناک آخر هفته را به دیگران واگذار کنید. با یک باک بنزین کیلومترها در شهر ایمن برانید و در هر جایی که خواستید بدون دغدغه محل پارک، خودرو را متوقف و از آفرود شهری خود لذت ببرید. دیگران در شهر به گَرد پایِ شما هم نخواهند رسید.

درحالی که هیاهوی تکنولوژی های نوین نوید حضور خودرو‌هایی با امکانات وسیع و پیشرفته‌تر را در آینده می‌دهند، ظرفیت محدود خیابان ها و افزایش ترافیک شهری معظل پیش روی مدیران شهری ,و شهروندان است. توسعه شهری در بسیاری از موارد متناسب با افزایش حجم خودروها رشد کرده و درصدد مرتفع کردن مشکلات تردد و بهبود زیرساخت های ترافیک شهری برآمده است و متاسفانه باید اعتراف کرد علی رقم تلاش مدیران شهری در ایران، تعداد خودور‌ها با سرعت بیشتری نسبت به توسعه شهرها رشد کرده اند. اتفاقی که منجر به ترافیک‌های سنگین و طولانی در ساعات مختلف روز شده است. راه حل های مختلفی اعم از توسعه ناوگان حمل نقل عمومی و استفاده از دوچرخه و … وجود دارد، اما گاهی نیاز به یک خودرو امری غیر قابل انکار است. چه باید کرد؟

خودروهای در دسته بندی های مختلف و با کاربردهای متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. خودرو های شاسی بلند آفرود، خودرو های سدان و اخیرا خودروهای کوچک برای تردد در شهر !

ام وی ام 110 اِس بعنوان یکی از اولین خودرو‌های معرفی شده از سوی مدیران خودرو، سال‌ها در سبد محصولات این شرکت عرضه شده است و اینک با تغییرات مختلف طی سال های گذشته سومین نسل حضور خود را تجربه میکند. خودرویی با ابعاد کوچک و قدرت موتور متناسب برای تردد های درون شهری. خودرویی که با فلسفه ایجاد ایمنی بیشتر در مسیرهای درون شهری طراحی شده و بر خلاف نگاه بسیاری از افراد از بدنه بسیار مقاومی برخوردار است. مصرف کم، سیستم تهویه و کولر قوی، ایمنی بالا و امکانات متناسب با این سگمنت قیمتی که باعث شده است تمام شاخص های لازم بعنوان یک خودرو شهری را داشته باشد. ام وی ام 110 به جهت ابعاد جمع و جور خود قدرت مانور مناسبی در ترافیک شهری دارد و در عین حال در فضاهایی که محدودیت جای پارک برای دیگر خودرو‌ها یک دغدغه محسوب می‌شود، 110 به سادگی از پس آن برخواهد آمد. افزایش کیفیت تولید این خودرو و همچنین رفع عیوب نسل های قبلی و رنگ آمیزی دو رنگ بدنه بر جذابیت این خودرو افزوده است.